نخستین دوره بین‌المللی «تربیت مربی صوت و لحن» در قم برگزار شد
کد خبر: 3733907
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
به همت مؤسسه کریمه آل‌رسول(س)؛

نخستین دوره بین‌المللی «تربیت مربی صوت و لحن» در قم برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مرحله مقدماتی نخستین دوره بین‌المللی تربیت مربی صوت، لحن و معارف قرآن ویژه قاریان کشور عراق از سوی مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ به همت واحد مرکزی مؤسسه کریمه آل‌رسول(س)، مرحله مقدماتی نخستین دوره بین‌المللی تربیت مربی صوت، لحن و معارف قرآن ویژه قاریان کشور عراق، شهر نجف اشرف، در شهر مقدس قم برگزار شد.
این دوره با همکاری ستاد مرکزی حفظ و قرائت قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه و دارالقرآن حبیب‌بن‌ مظاهر کویت برپا شد و تا پایان هفته گذشته ادامه داشت که اولین کلاس آن به بیان بهترین روش و طریقه حفظ قرآن و تثبیت آن با تدریس احمد دباغ، حافظ و قاری روشندل کشورمان پرداخته شد.
برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌های نغمات در تلاوت ترتیل و تحقیق، صلوات و اذکار قرآنی، آشنایی با مبانی تجوید، آشنایی با مبانی وقف و ابتدا، اخلاق قرآنی، مدیریت قرآنی، ترجمه و مفاهیم با تدریس اساتیدی چون حجج‌‌اسلام شهیدی، سیدمحمدحسین طباطبایی، علیرضا نجفی، سیدعباس مهند و حیدر کسمایی، علی‌اصغر شعاعی، علی علیزاده و سعید رحیمی از دیگر برنامه‌های این دوره چند روزه بود.
تشکیل حلقه‌های انس و مشاوره با حضور مهدی فروغی و ابوعلی حسن‌قنبر و حجت‌الاسلام حکیمی، مدیر مؤسسه و حضور در مؤسسه کریمه و اجرای برنامه قاریان حرم امیرالمؤمنین(ع) و مسجد کوفه شرکت‌کننده در دوره در حرم مطهر امامزاده شاه سیدعلی(ع) از دیگر برنامه‌های جانبی این دوره بین‌المللی بود.
زیارت مسجد مقدس جمکران، اجرای تواشیح توسط گروه اتحاد قرآنی نجف در مسجد مقدس جمکران، بازدید از مسابقات استانی اوقاف از جمله دیگر برنامه‌ها این دوره بود.
انتهای پیام

captcha