دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش های اسلامی است
کد خبر: 3733962
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش های اسلامی است

گروه معارف- مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: دشمنان قصد دارند با ترویج فرهنگ غرب خصوصا در مسأله حجاب و عفاف ارزش های اسلامی را از بین ببرند.

به گزارش ایکنا از یزد، حجت الاسلام محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد صبح امروز در مراسم امضای تفاهم نامه با کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به نقش تأثیرگذار مساجد در بین مردم و جامعه پرداخت و بر برجسته نمودن نقش محوری مساجد در گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران و خنثی نمودن توطئه های دشمنان انقلاب تأکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه ریزی دشمنان انقلاب نسبت به دو موضوع مهم و کلیدی اشاره کرد و گفت: دشمنان در پی فشارآوردن به مردم در دو حوزه اقتصاد و فرهنگ هستند و قصد دارند با وارد کردن فشارهای اقتصادی و نابسامانی بازار، عرصه را بر مردم تنگ کرده و مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کنند.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به از بین بردن فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه توسط دشمنان جاهل و قسم خورده انقلاب یادآور شد: برنامه دیگر دشمن علیه انقلاب، از بین بردن فرهنگ اسلامی کشور است و دشمنان قصد دارند با ترویج فرهنگ غرب خصوصا در مسأله حجاب و عفاف ارزشها را از بین ببرند.

حجت الاسلام کارگر با توجه به ایجاد تفاهم نامه همکاری بین حوزه علمیه خواهران استان و دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان از آمادگی طلاب و مدارس علمیه خواهران استان نسبت به فعالیت در موضوعات داستان نویسی، تهیه کلیپ و مستند، تهیه کتابچه با موضوع چهل سالگی انقلاب و ارائه تئاتر با موضوعات دینی و فرهنگی خبر داد.

در پایان این جلسه، تفاهم نامه همکاری مشترک در پنج ماده با موضوعات توانمند سازی اعضای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد و حمایت از طلاب در مساجد با هدف تولید آثار فاخر و معرفی و حمایت از گروههای فرهنگی هنری، آموزشی، تبلیغی و پژوهشی طلاب در سطح کانونهای مساجد استان و ارائه خدمات پژوهشی- فرهنگی حوزه علمیه خواهران مانند برگزاری فراخوان مقالات، شناسایی تحقیقات پایانی و پایان نامه های مرتبط به مساجد و ... بین حوزه علمیه خواهران استان و دبیرخانه کانونهای مساجد استان امضاء شد.

انتهای پیام

captcha