توسعه قرآنی کشور به برکت حرکت امام راحل بود
کد خبر: 3734049
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

توسعه قرآنی کشور به برکت حرکت امام راحل بود

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کشور توسعه قرآنی کشور را به مدد حرکت انقلابی امام راحل در بنیان گذاری انقلاب اسلامی ایران دانست.

توسعه قرآنی کشور به برکت حرکت امام راحل بودبه گزارش ایکنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم دیشب ششم مرداد ماه در مراسم اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف که در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی(ع) برگزار شد گفت: به برکت حرکت امام راحل شاهد چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن هستیم؛ امسال که عمر انقلاب ما به چهل می رسد، هرسال یک مسابقه رسمی در ایران و در سطح بین المللی در کشور برگزار می شود و در سال های اخیر به غنای مسابقات نیز افزوده شده است.
وی افزود: با تلاش های پیگیر نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف، امروزه مسابقات استانی در سطح مسابقات کشوری برگزار می شود؛خوشبختانه از نظر کمی و کیفی شاهد رشد قابل توجهی نسبت به گذشته هستیم؛ در سال جاری 2300 نفر از قاریان و حافظان در این مرحله شرکت کردند و 350 متسابق در مرحله استانی حضور پیدا کردند وطی یک هفته در بخش های مخلتف، مسابقات دقیق و منظمی را برگزار کردند.
مدیرکل اوقاف وامورخیریه با تقدیر از هیئت داوران این مسابقات اظهارکرد: در سال گذشته استان قم، سومین رتبه کشور را در بخش تیمی به دست آورد که باید به فعالان این عرصه تبریک گفت؛ همچنین برای متسابقینی که امسال، نمایندگی استان قم را به عهده خواهند داشت آرزوی موفقیت داریم.
وی گفت: در مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور آیت الله خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تهران همراه است و جوایز نفرات برتر نیز با حضور این شخصیت ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی اهدا می شود.
انتهای پیام

captcha