کارگاه فعالان فرهنگی خواهر کانون‌های مساجد قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3734262
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

کارگاه فعالان فرهنگی خواهر کانون‌های مساجد قزوین برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری دوره آموزشی و کارگاه فعالان فرهنگی خواهر کانون‌های مساجد این استان خبر داد.

کارگاه فعالان فرهنگی خواهر کانون‌های مساجد قزوین برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از دبیرخانه کانون مساجد استان، حجت‌الاسلام علی رمضانی بیان کرد: نخستین دوره آموزشی و کارگاه فعالان فرهنگی خواهر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین دوشنبه هشتم مردادماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.
 وی ادامه داد: دکتر فاطمه محمد بیگی دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین و محمد شاهد محمد پور مشاوره خانواده سخنرانان این دوره آموزشی هستند که با موضوعات ترویج روحیه جهادی بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و بررسی جایگاه و هویت زنان و نقش تربیتی آن‌ها در مساجد سخنرانی خواهد کرد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: این دوره آموزشی با حضور مسئولان و رابطان خواهر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین و با هدف تبیین نقش بانوان در فعالیت‌های فرهنگی و دینی مساجد برگزار می‌شود.
وی با اشاره اهمیت حضور بانوان در مساجد عنوان کرد: با توجه به نقش بانوان در خانواده، حضور زنان در مسجد به‌عنوان ستون‌های خانواده اهمیت دارد و موجب تقویت معنویت در نهاد خانواده می‌شود و این امر در تربیت صحیح فرزندان اثر مستقیم دارد.
حجت‌الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: بانوان در ایجاد فضایی آرام و معنوی در خانواده نقش مهمی دارند، بنابراین ایمان بالا و محکم در بانوان سبب می‌شود تا چنین فضایی هم در خانواده رقم بخورد از همین رو ارتباط بانوان با مسجد و شرکت در فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و دینی می‌تواند زمینه‌ساز این مهم باشد.
انتهای پیام

captcha