تمرکززدایی از مرکز استان اولویت فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان
کد خبر: 3734371
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

تمرکززدایی از مرکز استان اولویت فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تمرکززدایی از مرکز استان را از سیاست‌ها و اولویت‌های این اداره کل عنوان کرد.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا درویش نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در دیدار با امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه استان همدان در حوزه فلسفه و کلام، شعر وهنرهای نمایشی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ افزود: همدان دارای نماد شناخته شده‌ای به نام ابن سینا است.
وی ادامه داد: در حوزه دفاع مقدس هم سرداران بزرگی از این خطه برخاستند؛ سردار همدانی، شهید چیت‌سازیان و ٨ هزار شهید بزرگوار استان در این زمینه بسیار تاثیرگذار بودند
درویش نژاد خاطرنشان کرد: همدان تا امروز توفیقات زیادی در زمینه فرهنگی، هنری و دینی کسب کرده و مهد علمای بزرگی همچون شهید مفتح، شهید مدنی وآیت الله نوری همدانی است. با توجه به این داشته ها، باید از ظرفیت و حضور علما و روحانیون تاثیرگذار، در حوزه فرهنگ و هنر بهره بگیریم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تمرکز زادیی از مرکز استان را از سیاست ها و اولویت های این اداره کل عنوان کرد و گفت: ما تلاش می کنیم برگزاری برنامه ها و جشنواره های مختلف را به اهالی آن حوزه واگذار کنیم.
درویش نژاد خاطرنشان کرد: برای موفقیت و تاثیرگذاری در برنامه های مختلف، ابتدا باید اولویت‌بندی کرده و با نظر کارشناسی نسبت به پیشبرد امور اقدام کنیم.
وی با تاکید بر تعامل بین مسئولان استان، اظهار کرد: فرهنگ نباید در سایه سیاست قرار بگیرد.
امام جمعه و نمایندگان شهرستان ملایر هم در این دیدار ضمن اعلام آمادگی کامل برای حمایت از برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دیدگاه‌ها و نظرات خود را در خصوص مسائل مختلف این حوزه بیان کردند.
انتهای پیام

captcha