جهاددانشگاهی پل ارتباطی میان صنعت و دانشگاه است
کد خبر: 3734391
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵

جهاددانشگاهی پل ارتباطی میان صنعت و دانشگاه است

گروه سیاست و اقتصاد- سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری زنجان آموزش‌های جهاددانشگاهی در راستای کارآفرینی و اشتغال را اثرگذار عنوان کرد و گفت: این نهاد پل ارتباطی میان صنعت و دانشگاه است.

جهاددانشگاهی پل ارتباطی میان صنعت و دانشگاه استکریم شعبانی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مراکز جهاددانشگاهی با شناخت بهتری که از ظرفیت‌های استانی دارند می‌توانند چالش‌ها را شناسایی کرده و با همکاری بیشتر با دستگاه‌های اجرایی به یافتن راهکارهای عملی برای بهبود شرایط اقتصادی شتاب بخشند.

وی مجموعه جهاددانشگاهی را پل ارتباطی میان صنعت و دانشگاه خواند و گفت: این نهاد در سال‌های اخیر رویکرد کارآفرینی را در پیش گرفته و ضمن نیازسنجی در بخش‌های مختلف کشور، با برگزاری دوره‌های رسمی علمی و کاربردی زمینه به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را فراهم می‌کند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی با آموزش‌های مهارت‌محور اهمیت موضوع اشتغال را در جامعه آشکار می‌سازد بیان کرد: پیوند بازار کار و دانشگاه از اقدامات مهم این نهاد به‌شمار می‌رود.

این مسئول به اهمیت آموزش‌های کاربردی اشاره کرد و گفت: این نهاد شرایطی را فراهم کرده که افراد با هزینه کمتر می‌توانند از امکانات آموزشی استفاده کنند و این امر نشان می‌دهد که این نهاد در حوزه اشتغال‌های خرد موفق‌تر عمل کرده است.

شعبانی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ اسلامی یکی از اهداف جهاددانشگاهی است که اقدامات تأثیرگذاری در حوزه‌های فرهنگی در جامعه انجام داده است.

انتهای پیام
captcha