سامان دهی ۴۰۰ دامغانی در طلایه داران امربه‌معروف
کد خبر: 3734411
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

سامان دهی ۴۰۰ دامغانی در طلایه داران امربه‌معروف

گروه اجتماعی - دبیر ستاد امربه‌معروف دامغان با اشاره به فعالیت سه گروه یاوران معروف، طلایه داران و یادآوران زیر مجموعه این ستاد، گفت:۴۰۰ دامغانی در این ستاد سامان‌دهی شدند.

به گزارش ایکنا از سمنان، سرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم، دبیر ستاد امربه‌معروف دامغان شب گذشته 7 مرداد در سومین جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر دامغان  بابیان اینکه ۴۰۰ دامغانی در طرح طلایه داران امربه‌معروف آموزش‌دیده و سازماندهی شدند،گفت: سه گروه یاوران معروف، طلایه داران و یادآوران زیر مجموعه ستاد امربه‌معروف فعالیت دارند.

به گفته وی بر اساس سیاست های ابلاغی ستاد مرکزی امربه‌معروف و نهی از منکر در تمامی ادارات شهرستان باید شورای امربه معروف و نهی از منکر تشکیل شود که در حال حاضر در برخی از دستگاه‌های اجرایی این شورا ایجادشده است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان به اجرای هرچه بهتر اجرای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و افزود: در ۳۰ درصد از اتحادیه‌های صنفی زیر مجموعه اتاق اصناف دامغان شورای امربه‌معروف و نهی از منکر راه‌اندازی شده است.

خوش قدم با اشاره به اینکه در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، متذکر شد: بر اساس رهنمودهای ارزشمند رهبری انقلاب حفظ نظام و عزت ملت بزرگترین معروف است که باید فرامین رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار اعضاء ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر واقع شود.

وی بابیان اینکه هدف اصلی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر ریشه‌کن کردن منکرات و ترویج معروف‌ها در جامعه محسوب می‌شود، افزود: تنها ضامن شریعت مقدس اسلام امربه‌معروف و نهی از منکر است که باید کوشید این فریضه به‌خوبی در جامعه انجام شود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر دامغان بابیان اینکه این ستاد در راستای انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های خود موفق به کسب رتبه نخست در استان سمنان شده است، اذعان کرد: باید برای برچیده شدن زمینه‌های فساد در سطح جامعه تلاش کرد که تحقق این آرمان تنها در سایه همکاری همه جانبه مردم و مسئولان نهادینه خواهد شد. انتهای پیام

captcha