برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن قزوین همراه با پخش از شبکه قرآن
کد خبر: 3734583
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن قزوین همراه با پخش از شبکه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: مراسم اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم هم‌زمان با اقامه نمازمغرب عشاء در روز پنجشنبه ۱۱ مردادماه به همراه پخش از شبکه سراسری قرآن در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری آئین اختتامیه مسابقات قرآن استان قزوین همراه با پخش از شبکه سراسری قرآن

به گزارش ایکنا از قزوین، علی عظیمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم این استان با قضاوت ۱۲داور برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی داوران چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن‌کریم اظهار کرد: ۱۲داور وظیفه قضاوت در این دوره از مسابقات را بر عهده دارند که از این تعداد ۶ داور ویژه آقایان و ۶ داور نیز ویژه بانوان هستند.
وی افزود: در بخش آقایان اساتید قلی‌پور، وفاپور، حبیب‌زاده، بحرالعلوم، ابوالقاسمی و حجت‌الاسلام متانت کار داوری مسابقات را بر عهده دارند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اسامی داوران ویژه بانوان این دوره از مسابقات قرآن کریم این استان عنوان کرد: همچنین در بخش بانوان، مسلمی، جلالی‌فر، چراغی، غلامی، مطلبی و کاتب رقابت بین بانوان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات را داوری می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخشی از آیین‌نامه داوری این مسابقات دچار تغییرات شده است، جلسه توجیهی ویژه داوران مسابقات قرآن کریم استان قزوین برگزار شد تا داوران در جریان جزئیات تغییر یافته در آیین‌نامه قرار گیرند.
این مسئول یادآور شد: مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین خواهران ۹ و برادران ۱۰ مردادماه ۹۷ در سالن آمفی‌تئاتر شهید آقایی فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین واقع در میدان ۲۲ بهمن برگزار می‌شود. 

برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن قزوین همراه با پخش از شبکه قرآن
عظیمی اعلام کرد: همچنین مراسم اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم هم‌زمان با اقامه نمازمغرب عشاء در روز پنجشنبه ۱۱ مردادماه به همراه پخش از شبکه سراسری قرآن در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی و ورزشی و زیباسازی شهرداری قزوین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی استان قزوین برگزار می‌شود که به‌صورت زنده از شبکه قرآن صداوسیما پخش می‌خواهد شد.
انتهای پیام

captcha