تجلیل از خادمان دین و فرهنگ ضرورت جامعه است
کد خبر: 3734665
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

تجلیل از خادمان دین و فرهنگ ضرورت جامعه است

گروه فرهنگی- نماینده ولی فقیه در استان همدان، تجلیل از خادمان دین و فرهنگ را ضروری خواند و گفت: حتما نباید این افراد آقا باشند، در بین خانم ها نیز امثال خانم دباغ که دوشا دوش امام خمینی همه جا بودند، بسیار هستند و این وظیفه ماست که از این عزیزان تقدیر کنیم.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی، در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به ضرورت تلاش جهادی مدیران، گفت: ما خدمتگزاران دین خدا را با تمام وجود حمایت می کنیم و این وظیفه انقلابی است که مدیران خدوم را حمایت کنیم تا موفق باشند.
وی، همدان را دارای مفاخر بسیار دانست و توجه به مفاخر را نیازمند مطالعه و تحقیق گسترده عنوان کرد و یادآور شد: اگر اولویت سنجی مورد نیاز به نحو صحیح اعمال نشود نتیجه اش دلسردی خواهد بود.
امام جمعه همدان به دایره وظایف وزارت ارشاد پرداخت و خاطر نشان کرد: مفاخر مختص به یک قشر خاص نیستند و بسیاری از افراد در جایگاه های مختلف برای ترویج فرهنگ اسلامی تلاش گسترده ای کرده اند که باید از آنان تقدیر شود.
آیت الله طه محمدی تجلیل از خادمان دین و فرهنگ را ضروری خواند و ادامه داد: حتما نباید این افراد آقا باشند، در بین خانم ها نیز امثال خانم دباغ که دوشا دوش امام خمینی همه جا بودند، بسیار هستند و این وظیفه ماست که از این عزیزان تقدیر کنیم.
وی تاکید کرد: ما پزشکانی در این شهر داشته ایم که ۷۰ سال به مردم خدمت کرده اند و سرمایه گذارانی هم بودند که دار و ندارشان را در دوران ۸ ساله دفاع مقدس در راه انقلاب و اسلام بخشیدند، لذا باید از این افراد به نحو شاسیته تجلیل شود.
انتهای پیام

captcha