نبود راه‌های ارتباطی مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی قشر عشایر است
کد خبر: 3734887
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
آیت‌الله عاملی:

نبود راه‌های ارتباطی مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی قشر عشایر است

گروه اجتماعی - نبود راه‌های ارتباطی مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی قشر عشایر است رفع این مشکل باید در اولویت کاری مسئولین باشد.

نبود راه‌های ارتباطی مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی قشر عشایر است
به گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، روزگذشته، هشتم مردادماه در دیدار با عشایر ایل شاهسون استان گفت: هیچ توجیهی در خصوص ضعف مدیریت در عرصه خدمت‌رسانی به جامعه عشایری پذیرفته نیست و هر کس از خود ضعف نشان دهد باید از پست خود کناره‌گیری کند.
وی افزود: خدمات‌رسانی مطلوب به قشار زحمتکش و تلاشگر عشایر برای ما یک مولفه اساسی و مهم است و در این زمینه اهمیت به مطالبات عشایران یک اولویت اساسی است.
عاملی با اشاره به این که نبود راه‌های ارتباطی مناسب یکی از دغدغه‌های اصلی قشر عشایر است بیان کرد: اهمیت به این مسئله در حال حاضر باید مورد توجه مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط قرار بگیرد تا هر چه سریع‌تر نسبت به رفع این مشکل اقدام شود و بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.
نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل گفت: هیچ توجیهی در خصوص ضعف مدیریت در عرصه خدمت‌رسانی به جامعه عشایری پذیرفته نیست و هر کس از خود ضعف نشان دهد باید از پست خود کناره‌گیری کند چرا که با توجه به اهمیت مسئله باید قدرت در دست افراد توانمند و کاردان قرار بگیرد.
عاملی تصریح کرد: اهمیت به مسئله بهداشت دام‌ها توسط حضور مستمر اکیپ‌های دامپزشکی در این مناطق نیز یک اولویت اساسی و مهم است چرا که تمامی دارایی عشایر به دام‌هایشان مربوط است و در این زمینه انجام برنامه‌ریزی‌های اساسی و لازم اولویت اساسی تا مشکلی در کسب درآمد برای این قشر به وجود نیاید.
وی ضمن اشاره به خدمات شایسته مدیران استانی در امر رسیدگی به امور قشر عشایری استان اظهار کرد: خوشبختانه در حاضر مشکلات آب شرب در بسیاری از ییلاقات برطرف شده که بنده از تلاش و زحمات انجام یافته در این زمینه کمال تشکر و قدردانی را دارم.
انتهای پیام

captcha