برگزاری جشنواره قرآنی تابستانه «شهید تاج‌بخش» در گتوند
کد خبر: 3735966
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

برگزاری جشنواره قرآنی تابستانه «شهید تاج‌بخش» در گتوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ جشنواره قرآنی تابستانه «شهید تاج‌بخش» توسط دارالقرآن امام صادق(ع) گتوند در 10 نقطه این شهرستان در حال برگزاری است.

برگزاری جشنواره قرآنی تابستانه «شهید تاج‌بخش» در  گتوند

عبدالمجید جزایری، مدیر دارالقرآن امام صادق(ع) شهرستان گتوند‌ در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره برنامه‌های تابستانه این دارالقرآن گفت: دو سال است که جشنواره قرآنی تابستانه این دارالقرآن با نام «شهید تاج‌بخش» در شهرستان برگزار می‌شود. این جشنواره در دو مرحله برنامه ریزی شده است که مرحله اول این جشنواره قرآنی در ده نقطه شهرستان در حال برگزاری است.

وی گفت: دومین جشنواره قرآنی شهید تاج‌بخش در رشته‌های آموزش قرائت قرآن کریم، ترتیل، اذان، تفسیر و حفظ قرآن ویژه پسران برگزار شده و فردا دوشنبه 15 مردادماه آزمون مرحله اول آن در مرکز شهر و روستاهای اطراف برگزار می‌شود.

جزایری افزود: در مرحله اول این جشنواره کارگاه‌هایی به منظور آموزش دانش‌آموزان در رشته‌های یاد شده برگزار شد و پس از برگزاری آزمون، نفرات برگزیده به مرحله نهایی جشنواره که شهریورماه برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

این فعال قرآنی با اشاره به نام جشنواره گفت: شهید محمدتاج‌بخش از مربیان قرآن شهرستان گتوند است که در دفاع از حرم به درجه شهادت رسید.

مدیر دارالقرآن امام صادق(ع) گتوند‌ همچنین برگزاری همایش «سبک تربیت دینی» ویژه خانواده‌های قرآن‌آموزان و تقدیر از قرآن‌آموزان برگزیده مسابقات دانش آموزی را از برنامه‌های پیش روی این دارالقرآن عنوان کرد.

انتهای پیام

captcha