آموزش دو هزار سوادآموز خراسان‌جنوبی در طرح «نمازکلید بهشت»
کد خبر: 3736005
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

آموزش دو هزار سوادآموز خراسان‌جنوبی در طرح «نمازکلید بهشت»

گروه معارف- کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی گفت: دو هزار سوادآموز خراسان‌جنوبی تحت پوشش طرح آموزش عملی «نمازکلید بهشت» قرار می‌گیرند.

آموزش دو هزار سوادآموز خراسان‌جنوبی در طرح «نمازکلید بهشت»

حجت الاسلام علی طاهری، کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، طی امسال، فاز دوم طرح آموزش عملی نماز به سوادآموزان برای دو هزار نفر از سوادآموزان نهضت در استان اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا این طرح به بهترین نحو در استان اجرا شده و تأثیرگذار باشد، افزود: آموزش صحیح ارکان، قرائت و ذکرهای نماز به صورت عملی به سوادآموزان در استان ضروری است.
کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی بیان کرد: برای دستیابی به اهداف تعیین شده تلاش می‌کنیم تا تمامی افراد جامعه هدف را تحت پوشش آموزش عملی نماز برده و روش‌های درست صحیح خوانی نماز را به آنان آموزش دهیم.
طاهری ادامه داد: این آموزش‌ها و کلاس‌ها با هماهنگی سازمان سوادآموزی و همکاری و مشارکت ستاد اقامه نماز استان، اداره‌کل آموزش و پرورش و با حضور مدرسان مجرب و متخصص بومی استان‌ برگزار خواهد شد تا بتوانیم به اهداف اجرای طرح آموزش عملی نماز کلید بهشت دست یابیم.
وی اظهار کرد: مرحله نخست این طرح برای آموزش دهندگان در دوره‌های آموزشی شهرستان‌های استان برگزار و در مرحله دوم نیز آموزش دهندگان در ابتدای کلاس‌های سوادآموزی را به آموزش عملی نماز اختصاص داده و آموزش‌های لازم را به سوادآموزان ارائه می‌دهند.
کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طرح آموزش عملی «نمازکلید بهشت» با مشارکت ستاد اقامه نماز استان اجرا می‌شود، یادآور شد: تعمیق و ترویج فرهنگ نورانی نماز و تصحیح قرائت نماز از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام

captcha