برگزاری آزمون پایانی دوره تربیت معلم مفاهیم قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3736247
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

برگزاری آزمون پایانی دوره تربیت معلم مفاهیم قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی - آزمون پایانی دوره تربیت معلم مفاهیم قرآن کریم صبح امروز در کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری آزمون پایانی دوره تربیت معلم مفاهیم قرآن در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آزمون پایانی دوره تربیت معلم مفاهیم قرآن کریم صبح امروز 15 مردادماه در مؤسسه قائم آل‌محمد(ص) کرمانشاه برگزار شد.
بهاره بامشاد، مدیر مؤسسه قائم آل‌محمد(ص) کرمانشاه در این خصوص گفت: دوره تربیت معلم قرآن کریم توسط این مؤسسه در کرمانشاه برگزار شد.
وی افزود: این دوره در 60 جلسه آموزشی ویژه بانوان و با حضور اساتید برجسته کرمانشاهی برگزار شد.
بامشاد با اشاره به برگزاری دوره اظهار کرد: در این آزمون 20 مربی آموزش دیده با تدریس کتاب ترجمه و مفاهیم قرآن تألیف مسعود وکیل آشنا شدند.
مدیر مؤسسه قائم آل‌محمد(ص) به برگزاری آزمون پایانی اشاره کرد و گفت: شرکت‌کنندگان در آزمون پایانی پس از تأیید ممتحن و کسب حدنصاب نمره قبولی گواهی پایان دوره دریافت خواهند کرد.
وی افزود: خودکفایی آموزشی در مسیر تحقق و اجرای بخش آموزش مفاهیم نهضت قرآن‌آموزی از اهداف این دوره آموزشی بود.
بامشاد تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره با اصول و قواعد روش تدریس ترجمه و مفاهیم، آشنایی با اخلاق معلمی، آشنایی با تفاسیر، آشنایی با ترجمه و مفاهیم سطح 4، آشنایی با تفسیر جزء نخست قرآن و آشنایی با صرف و نحو کاربردی آشنا شدند.
مدیر مؤسسه قائم آل‌محمد(ص) گفت: دوره‌های آموزشی با توجه به نیاز و ظرفیت شهرستان در خصوص تأمین نیروی مورد نیاز تدریس در رشته‌های قرآنی برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در آزمون پایانی این دوره پس از کسب حد نصاب قبولی در آزمون و اخذ گواهینامه دوره آموزشی می‌توانند برای تدریس با مؤسسات قرآنی همکاری کنند.
انتهای پیام

captcha