تاکنون یک هزار اثر در دبیرخانه جشنواره رضوی سمنان ثبت شده است
کد خبر: 3736273
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

تاکنون یک هزار اثر در دبیرخانه جشنواره رضوی سمنان ثبت شده است

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به استقبال نویسندگان استانهای مختلف از جشنواره ملی داستان رضوی گفت: تاکنون قریب یک هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره در سمنان رسیده و ثبت شده است.

به گزارش ایکنا از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ابوالفضل دلآرامعصر روز گذشته 14 مرداد در نشست معاونان اداره کل و رئیسان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: مهلت اولیه این جشنواره پنجم مرداد بوده است که با درخواست نویسندگان و موافقت دبیر جشنواره این زمان تا پانزدهم مرداد تمدید شد.

وی با اشاره به استقبال نویسندگان استانهای مختلف از جشنواره ملی داستان رضوی ادامه داد: تاکنون قریب یک هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره در سمنان رسیده و ثبت شده است.

به گفته وی اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی داستان رضوی هشتم تا دهم شهریور همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت امام موسی الکاظم (ع) و دهه ولایت و امامت در سمنان برگزار می شود.

دلارام خاطر نشان کرد: این جشنواره سال گذشته در سه بخش داستان کوتاه کوتاه، داستان کوتاه و داستان بلند و رمان برگزار شد و امسال تنها در بخش داستان کوتاه برگزار می شود.

بخش داستان بلند و رمان به صورت دو سالاه برگزار می شود.

انتهای پیام

captcha