قدردانی استاندار ایلام از تلاش‌های جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف
کد خبر: 3736523
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳

قدردانی استاندار ایلام از تلاش‌های جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف

گروه اجتماعی - استاندار ایلام ضمن قدردانی از زحمات جهادگران در عرصه‌های مختلف پژوهشی، فرهنگی و آموزشی گفت: امیدوایم با این گام‌های بزرگ حرکت استان به سمت توسعه سرعت بیشتری گیرد.

قدردانی استاندار ایلام از تلاش‌های جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام در دیدار با جهادگران دانشگاهی استان در آستانه‌ی سالروز تشکیل این نهاد اظهار کرد: فعالیت‌های این نهاد پربرکت در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی قابل تقدیر است و اساس هر کدام از این فعالیت‌ها نیاز جامعه در برهه‌های مختلف زمانی بوده است.
وی با قدردانی از تلاش‌های خبرگزاری‌های وابسته به جهاددانشگاهی اظهار کرد: رسانه‌ها باید از افراط و تفریط پرهیز کنند و واقعیت‌های جامعه را بنمایانند، چون یک خبر ممکن است به التهاب بینجامد و خبر دیگر ممکن است به جامعه آرامش ببخشد بنابراین باید دست‌اندرکاران رسانه‌ها با تمام دقت اصول حرفه‌ای را رعایت کنند.
استاندار ایلام با تبیین شرایط دوران پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین موفقیت‌های جمهوری اسلامی، تصریح کرد: امروز در جنگ رسانه‌ای و روانی قرار داریم و بخشی از مشکلات اقتصادی امروز به جنگ روانی مربوط می‌شود.
سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: متاسفانه در شرایط کنونی برخی رسانه‌های داخلی به نام انتقاد از دولت، ناخواسته با رسانه‌های ضد انقلاب و ضد ایرانی هماهنگ شدند اما همبستگی مردم و انسجام داخلی با جنگ روانی دشمن خدشه‌دار نخواهد شد.
وی پرداختن به مولفه‌های توسعه، تبیین آمایش سرزمینی، اشتغال و سرمایه‌گذاری را رسالت امروز رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: خوشبختانه رسانه‌های وابسته به جهاددانشگاهی به خوبی در این مسیر حرکت کرده‌اند.
استاندار ایلام مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) را یک مرکز نظرسنجی قابل اعتماد برای مسئولان دانست و تصریح کرد: توجه به مهارت‌آموزی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان خدمتی ماندگار در شرایط کنونی است.
سلیمانی‌دشتکی با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته برای پیوستن ایلام به استان‌های پایلوت در طرح نوین مشاغل خانگی، تصریح کرد: این طرح فقط به دنبال مشغول کردن مردم نیست بلکه برای بازاریابی نیز چاره‌اندیشی کرده است که امیدواریم در عمل به نتایج پیش‌بینی شده نیز برسد.
وی ابراز امیدواری کرد زحمات جهاددانشگاهی در زمینه مرکز درمانی ناباروری و توانمندسازی فارغ‌التحصحیلان it به نتیجه برسد و با این گام‌های بزرگ حرکت استان به سمت توسعه سرعت بیشتری گیرد.
استاندار ایلام با استقبال از پیشنهاد رئیس جهاددانشگاهی واحد استان مبنی بر تشکیل مجدد ستاد راهبردی گیاهان دارویی استان، تصریح کرد: زمینه‌ی تشکیل این ستاد به زودی فراهم خواهد شد.
در ابتدای این دیدار سید غلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان گزارشی از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ارائه و آخرین وضعیت استان را در طرح نوین توسعه مشاغل خانگی تشریح کرد.
انتهای پیام
captcha