برگزاری آزمون آنلاین «سطح‌سنجی بیمه عمر و زندگی» در اردبیل
کد خبر: 3736562
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

برگزاری آزمون آنلاین «سطح‌سنجی بیمه عمر و زندگی» در اردبیل

گروه اجتماعی - مدیرمرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره ۲ جهاددانشگاهی اردبیل از برگزاری آزمون آنلاین «سطح‌سنجی بیمه عمر و زندگی» به صورت پایلوت کشوری با نظارت شرکت توسعه بیمه ایرن در این نهاد خبر داد.

آزمون آنلاین «سطح‌سنجی بیمه عمر و زندگی» بصورت پایلوت در اردبیل برگزار شد
بهرنگ کوهی، مدیرمرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره ۲ جهاددانشگاهی اردبیل در گفت و گو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به برگزاری آزمون آنلاین «سطح‌سنجی بیمه عمر و زندگی» بصورت پایلوت در اردبیل افزود: این آزمون با هدف سطح‌سنجی بیمه عمر و زندگی و تحلیل نتایج آن، جهت برطرف کردن نیاز‌های شبکه‌های فروش و برنامه‌ریزی برای تدوین دوره‌های آموزشی مورد نیاز شرکت بیمه ایران برگزار شد.
وی اضافه کرد: بر اساس نتایج حاصل از این آزمون و در صورت تایید شرکت بیمه ایران، این آزمون توسط جهاددانشگاهی در تمام استان‌های کشور برگزار خواهد شد.
مدیر مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره ۲ جهاددانشگاهی اردبیل با بیان اینکه در این آزمون آنلاین، ۱۷۵ نفر در ۸ گروه شرکت کرده‌اند، یادآور شد: با توجه به وجود امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری آزمون‌های آنلاین در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی سراسر کشور، این نهاد می‌تواند آزمون‌های الکترونیکی را به بهترین شکل ممکن برگزار نماید.
کوهی خاطرنشان کرد: طی مدت ۲ روز در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی اردبیل از کلیه نمایندگان شرکت بیمه و مدیران عامل شرکت‌های خدمات بیمه‌ای و مسئولان دفاتر فرعی آنان و همچنین پرسنل شاغل در بخش بیمه‌های اشخاص آزمون آنلاین به عمل آمد.
وی تصریح کرد: این مرکز با کلاس‌های مجهز و ۲ سایت کامپیوتری پیشرفته، آماده ارائه خدمات آموزشی و برگزاری دوره‌ها و آزمون‌های حضوری و غیرحضوری به دستگاه‌های اجرایی و مردم استان اردبیل است.
انتهای پیام

captcha