برگزاری ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مشهد
کد خبر: 3736596
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

برگزاری ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مشهد

گروه اجتماعی - مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با هدف کسب معرفت و آشنایی بیشتر با آموزه‌های دینی و افزایش بصیرت سیاسی دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مشهد مقدس برگزار شد.

ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مشهد مقدس برگزار شدحجت الاسلام حمید واحدیزاده ، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل درگفت وگو با ایکنا از اردبیل، از برگزاری ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مشهد مقدس خبر داد و افزود: این مراسم با حضور جمعی از اساتید هیئت علمی به همراه خانواده هایشان و با حضور مسئول نهاد رهبری و ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.
واحدی زاده هدف از برگزاری این دوره ها را کسب معرفت و آشنایی بیشتر با آموزه های دینی و افزایش بصیرت سیاسی و همچنین آشنایی با سبک زندگی اسلامی و آموزه های الهی برای تعالی و ارتقای سطح زندگی و رشد فضائل اخلاقی و رفتاری، ایجاد صمیمیت، افزایش همدلی و رشد بهره وری آموزشی و تربیتی در دانشگاه عنوان کرد.
وی ادامه داد: علاوه بر برگزاری دوره ها وکلاس های آموزشی برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی نیز برای شرکت کننده گان برگزار شد.
حجت الاسلام واحدی زاده ادامه داد: دوره آموزشی اندیشه سیاسی و مبانی انقلاب اسلامی سطح 2 با حضور دکتر علی شیرخانی و سلسله جلسات آموزشی و فرهنگی با موضوع سبک زندگی به همت مسئول نهاد و دوره آموزشی با حضور دکتر حسنی، جامعه شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و همچنین برنامه های فرهنگی از قبیل زیارت امام زادگان یاسر و ناصربن موسی (ع) ، اجرای مسابقات ورزشی ، فرهنگی و اردوی تفریحی طرقبه و منطقه سیاحتی چالیدره از جمله برنامه های اجرایی در طول دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بود.
وی گفت: در مراسم اختتامیه نیز گواهینامه های پایان دوره با موضوعات اندیشه سیاسی و مبانی انقلاب اسلامی سطح 2 آماده و به هریک از اساتید شرکت کننده در این دوره ها اعطا گردید.
انتهای پیام

captcha