فعالیت ۱۰۹ نشریه در خراسان جنوبی
کد خبر: 3737547
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

فعالیت ۱۰۹ نشریه در خراسان جنوبی

گروه اجتماعی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اعلام کرد: در حال حاضر ۱۰۹ نشریه در سطح استان فعال است.

فعالیت 109 نشریه در خراسان جنوبی

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، ناصر نبی زاده صبح امروز۲۰مرداد در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: امیدواریم رسانه ها با تمام مشکلات فضای خوبی برای خدمت رسانی داشته باشند.

وی افزود: بستر اصلی مطبوعات رشد و تعالی جامعه است و امروزه رسانه‌ها جزو زندگی روزمره انسان است و بدون استفاده از رسانه نمی توان زندگی کرد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: انسان با کمک وسایل جمعی مراحل رشد تکامل را طی کند و مطبوعات نقش تعیین کننده‌ای در رشد همه جانبه جامعه دارند. 

نبی زاده تصریح کرد: به طور کلی رسالت اصلی رسانه‌ها، دفاع از حقوق ملت و منافع مردم است و امروز مطبوعات در استان مجدانه و نجیبانه در مسیر ارتقاء توسعه استان و بیان کاستی ها گام ها بر می دارد . 

وی ادامه داد: در نشستی که طی روزهای اخیر با مدیران رسانه‌های استان انجام شده نشان می‌دهد این مدیران با تمام مشکلات که دارند وظیفه خود را برای انسجام ملی، ایجاد روحیه نشاط و وحدت انجام می‌دهد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه نشریات استان طی چند سال گذشته در بخشی کمی و کیفی رشد خوبی داشته است، گفت: در حال حاضر ۱۰۹ نشریه در قالب روزنامه‌، فصل نامه، دو هفته نامه، هفته نامه و پایگاه‌های خبری در استان وجود دارد.

نبی‌زاده از وجود ۴۱ سرپرستی خبرگزاری‌های سراسری و سرپرستی روزنامه در استان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر خانه مطبوعات استان ۲۷۰ عضو دارد و رتبه و جایگاه مطبوعات در خراسان جنوبی خوب است.

وی افزود: سابقه تمدنی استان در این بستر به صورت کامل مشاهده می کنیم؛ این نشریات و پایگاه های خبری در استحکام و ارتقای همه جانبه فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی استان با هم مشترک هستند.

انتهای پیام

captcha