تبیین دستاوردهای انقلاب با هدف امیدآفرینی اولویت اصلی کشور است
کد خبر: 3737650
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
امام جمعه آستارا:

تبیین دستاوردهای انقلاب با هدف امیدآفرینی اولویت اصلی کشور است

گروه اجتماعی- حجت الاسلام حافظ نیا گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با هدف امیدآفرینی اولویت اصلی کشور است، زیرا فرمایشات مقام معظم رهبری ما را به آینده این انقلاب امیدوار می‌کند.

تبیین دستاوردهای انقلاب با هدف امیدآفرینی اولویت اصلی کشور است

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ ‌نیا، امام جمعه آستارا امروز، 20 مرداد در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان آستارا، گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با هدف امیدآفرینی اولویت اصلی کشور است، زیرا فرمایشات مقام معظم رهبری ما را به آینده این انقلاب امیدوار می‌کند.

وی پاسداری از انقلاب و ارزش های انقلابی را به مثابه آزمون الهی دانست و افزود: ان شاءالله که این انقلاب و نظام با حضور مردم در صحنه و با تلاش‌های مسئولان به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد لذا می‌طلبد که دست در دست یکدیگر دهیم و خالصانه تلاش کنیم.

امام جمعه آستارا، با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی خوب و درست به مردم از سوی مسئولان، عنوان کرد: ان شاءالله شهرستان آستارا شاهد برگزاری جشن بسیار باشکوهی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام حافظ نیا، با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب منحصر به دهه فجر نیست و در طول سال برگزار خواهد شد، گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های مناسب و منسجم از ایام باقی مانده برای تبیین دستاوردهای انقلاب و تشریح کارنامه 40 ساله نظام بهره گیریم تا دین خودمان را به انقلاب، امام، شهدای والامقام و مقام معظم رهبری ادا کنیم.

وی اتحاد، انسجام و همدلی موجود بین مردم و مسئولان را در شهرستان مرزی آستارا مثال‌زدنی دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم آستارا حضور چشمگیر و گسترده‌ای در برنامه‌های سیاسی، فرهنگی و انقلابی از جمله دهه فجر، هفته وحدت، راهپیمایی اربعین و... دارند و لذا امیدواریم با همین اتحاد و انسجام و همدلی، برنامه‌های شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را به بهترین نحو اجرا کنیم.

قدرت بازدارندگی و توان امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی در منطقه

سرهنگ آرمان، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا نیز در این نشست با بیان اینکه دشمن در آستانه چهل سالگی انقلاب سناریوهای شومی را برای براندازی نظام و ضربه زدن به کشور طراحی کرده است، متذکر شد: افسران اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل سناریوها را طراحی می‌کنند و عربستان پشتیبانی مالی را انجام می‌دهد و منافقین و سلطنت طلبان نوکران اجاره‌ای آنان هستند، اما تمامی این توطئه‌ها توسط نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و سربازان گمنام خنثی شده و خواهد شد.

وی با اشاره به قدرت بازدارندگی و توان امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه، تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «در دهه 60 آمریکا را از کشور خارج کردیم و در دهه 90 آنان را از منطقه بیرون راندیم» لذا امروز جمهوری اسلامی ایران نه تنها در کشور، بلکه در منطقه امنیت تولید می‌کند که نشات گرفته از روحیه ایثارگری و فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان ماست.

آرمان، با بیان اینکه نظام در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی دستاوردهای درخشانی دارد، عنوان کرد: مناسبت‌های ملی و مذهبی بهترین فرصت برای برجسته‌سازی دستاوردهای نظام است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا، امیدآفرینی برای نسل جوان و نوجوان را مهم خواند و یادآور شد: در شرایطی که دشمنان نظام درصدد ناامید کردن جوانان و نوجوانان ما هستند، این رسالت مسئولان و خادمان نظام است که نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام

captcha