کسب رتبه نخست استعدادهای قرآنی کرمانشاه در اردوی غرب کشور
کد خبر: 3737752
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

کسب رتبه نخست استعدادهای قرآنی کرمانشاه در اردوی غرب کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی - کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه از کسب رتبه نخست استعداد‌های درخشان قرآنی کرمانشاه در اردوی آموزشی غرب کشور خبر داد.

کسب رتبه نخست استعدداهای قرآنی کرمانشاه در اردوی غرب کشور

علی کرمی، کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از کسب رتبه نخست استعدادهای درخشان قرآنی کرمانشاه در اردوی غرب کشور خبر داد و گفت: در اردوی سه روزه آموزشی استعدادهای درخشان غرب کشور که در همدان برگزار شد 30 نفر از استعدادهای قرآنی کرمانشاه حضور داشتند.
وی افزود: در این اردو برگزیدگان قرآنی استان‌های کرمانشاه، لرستان، کردستان، همدان و ایلام حضور داشتند که استعدادهای قرآنی اعزامی از کرمانشاه توانستند رتبه نخست تلاوت‌های این اردوی آموزشی را به خود اختصاص دهند.
کرمی اظهار کرد: در این اردو 186 نفر از برگزیدگان قرآنی استان‌های غرب کشور حضور داشتند.
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به تغییرات در این طرح قرآنی امسال تمامی استعدادهای قرآنی هر استان در این اردو حاضر بودند.
وی گفت: این اردوی آموزشی با دو تغییر عمده در سال‌جاری برگزار شد و در زمینه آموزشی اساتید از تهران به هر اردو اعزام شدند.
کارشناس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: اردوی آموزشی امسال با رویکرد تقلیدی برگزار شد و به سبب جنبه آموزشی، اردو با نظارت و دقت بالایی اجرا شد.
انتهای پیام

captcha