آموزه‌های قرآنی سبب حرکت انسان در مسیر زندگی می‌شود
کد خبر: 3737765
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

آموزه‌های قرآنی سبب حرکت انسان در مسیر زندگی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه، قرآن کریم را کتاب جامعی برای نحوه زندگی کردن و شیوه ای برای رسیدن به رضوان الهی دانست و گفت: آموزه‌های قرآنی راهگشا هستند و سبب بهتر حرکت کردن انسان در مسیر زندگی می‌شوند.

آموزه‌های قرآنی سبب حرکت انسان در مسیر زندگی می‌شود

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، امروز، 21 مردادماه ضمن حضور در مسجد النبی صلی الله علیه و آله و سلم از کلاس‌های آموزش قرآن کریم بازدید کرد.
وی با اشاره به اینکه آموزش قرآن برای همه آحاد جامعه لازم است، افزود: در صورتی که این آموزش در سنین پایین باشد علاوه بر اینکه سبب شکل‌گیری شخصیت فرد در آینده می‌شود، سبب افزایش بسیاری از توانمندی‌ها و اطلاعات دینی می‌شود.
حجت‌الاسلام منتشلو بیان کرد: قرآن کریم کتاب جامعی برای نحوه زندگی کردن و شیوه ای برای رسیدن به رضوان الهی است که هر قدر که به این کتاب الهی تمسک کنیم بهتر و زودتر به آنچه که خداوند برای ما در نظر دارد خواهیم رسید.
وی با ابراز خرسندی از برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم با نظم و شکوه خاص، عنوان کرد: کودکان و نوجوانان ما امروز تشنه معارف و آموزه های قرآنی هستند و این را باید بدانیم که آموزه های قرآنی راهگشا هستند و سبب بهتر حرکت کردن انسان در مسیر زندگی می‌شوند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری چنین کلاس‌هایی یادآور شد: وظیفه ما نسبت به این کتاب الهی در مرحله اول آموختن و سپس آموزش آن است چراکه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند:«خیرکم من تعلم القرآن و علمه؛ که معنای این حدیث شریف این است که بهترین شما کسانی هستند که قرآن را بیاموزد و به دیگران آموزش دهد».
انتهای پیام

captcha