نگاهی به فعالیت‌های قرآنی ـ فرهنگی مؤسسه نورالهدی
کد خبر: 3737877
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

نگاهی به فعالیت‌های قرآنی ـ فرهنگی مؤسسه نورالهدی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالهدی‌ به تشریح برخی از فعالیت‌های این مرکز پرداخت.

هادی جعفری، مدیر مؤسسه نورالهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالهدی در شهرستان چمگردان، برنامه‌های متنوعی را برای کودکان، بزرگسالان برگزار کرده است که به برخی از آنها اشاره می‌شود.
وی ادامه داد: در ترم تابستان دوره‌های روخوانی، روان‌خوانی در سطوح یک تا 8، کلاس‌های تفسیر قرآن ویژه والدین قرآن‌آموز با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین مهدی در حال برگزاری است. در بخش آموزش شکوفه‌های قرآن، تعداد 230 نفر شرکت کرده‌اند که 210 نفر در مقطع اول ابتدایی در حال آموزش سطوح 1 تا 8 قرآن هستند، همچنین 70 نفر در کلاس حروف و نشانه حضور دارند.
جعفری به استقبال خوب قرآن‌آموزان از دوره‌های مختلف این مرکز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان چمگردان دارای جمعیت 20 هزار نفری است، اما تنها مؤسسه‌ای که در این شهر فعالیت می‌کند، مؤسسه نورالهدی است که علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است.
مدیر مؤسسه نورالهدی اظهار کرد: این مرکز دارای 17 مربی مجرب به صورت ثابت و 3 کارمند است و  با توجه به داشتن مشکلات مالی همچنان موفق به برگزاری دوره‌های آموزشی شده است.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالهدی، در استان اصفهان، لنجان، چمگردان، خیابان امام خمینی(ره)، نبش کوچه آزادگان واقع شده است.
انتهای پیام

captcha