پیشرفت اقتصادی مؤسسات از اهداف اتحادیه قرآن است
کد خبر: 3737894
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
محمودی مطرح کرد:

پیشرفت اقتصادی مؤسسات از اهداف اتحادیه قرآن است

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه گفت: یکی از اهداف فعالیت‌های اتحادیه قرآنی پیشرفت مؤسسات به لحاظ اقتصادی و رونق کار است.

پیشرفت اقتصادی مؤسسات از اهداف اتحادیه قرآن است

حجت محمودی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به فعالیت اتحادیه قرآنی در استان کرمانشاه گفت: در خصوص تفاهم‌نامه‌هایی که از طریق اتحادیه منعقد می‌شود جلسات متعددی برگزار می‌شود و هدف از پیگیری، پیشرفت مؤسسات به لحاظ اقتصادی و رونق کاری است.
وی با اشاره به مطرح شدن سوالاتی از جانب برخی مدیران درخصوص فعالیت‌های آموزش پیش‌دبستانی در مؤسسات، افزود: برخی از مدیران سوالاتی را در این خصوص مطرح می‌کنند درحالی که باید بدانند با زحمات همکاران و اداره امور قرآنی استان اینک مؤسسات به آسانی و کاملا قانونی شرایط کار برای آن‌ها در این خصوص فراهم شده است.
محمودی همچنین به طرح سوالاتی درخصوص اهداف برگزاری دوره‌های تربیت مربی پیش‌دبستانی نیز اشاره و اظهار کرد: با توجه به برگزاری دوره‌های تخصصی پیش‌دبستانی مربیان مؤسسات باید در این دوره‌ها شرکت کنند و خود را به لحاظ علمی ارتقا دهند.
مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه درادامه تصریح کرد: اگر مؤسسه‌ای می‌خواهد در زمینه پیش‌دبستانی فعالیت کند باید شرایط و قوانین مربوط به زمینه‌کاری را رعایت کند.
وی در پایان افزود: برخی از همکاران درخصوص نظارت بر کار مؤسسات گلایه دارند که باید گفت بعد از ثبت اتحادیه به صورت منظم و مستمر نظارت‌ها و بازدیدها انجام خواهد شد و هر مؤسسه طبق موضوع فعالیت و قوانین مربوط به فعالیت باید فعال باشد تا عدالت بین مؤسسات در این راستا رعایت شود.
انتهای پیام

captcha