فراخوان کنگره ملی شعر «رد پای ماه» شوشتر تا آبان تمدید شد
کد خبر: 3737901
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

فراخوان کنگره ملی شعر «رد پای ماه» شوشتر تا آبان تمدید شد

گروه فرهنگی ـ. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اشاره به اعلام فراخوان هفتمین کنگره ملی شعر «رد پای ماه» گفت: دبیرخانه این جشنواره تا ۱۷ آبان امسال در دو بخش آزاد و ویژه است پذیرای آثار علاقه‌مندان از سراسر کشور است.

فراخوان کنگره ملی شعر «رد پای ماه» شوشتر تا آبان تمدید شد

علی بهرامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از اعلام فراخوان هفتمین کنگره ملی شعر «رد پای ماه» در این شهرستان خبر داد و گفت: این کنگره در راستای تعالی هنر و گرامیداشت مقام ولایت و امامت و بزرگداشت عید غدیر با همکاری اداره کل ارشاد و انجمن شعر شهرستان شوشتر برگزار می‌شود.

 وی افزود: دبیرخانه این جشنواره تا 17 آبان امسال در دو بخش آزاد و ویژه است پذیرای آثار علاقه‌مندان از سراسر کشور است. موضوعات بخش ویژه جشنواره شامل بازتاب فرهنگ ولایی در اندیشه و قلم، تبیین شاعرانه از زندگی و شخصیت ساده و وارسته حضرت علی(ع) و تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی و نقش واقعه غدیر در بازتاب ارزش‌های ولایی و نقش آن در شعر و ادبیات است.

 بهرامی گسترش و توسعه فرهنگ ولایت وامامت، شناسایی شاعران و تجلیل از نیم قرن فعالیت ادبی استاد محمدباقر محب شوشتری شاعر اهل بیت(ع) را از اهداف این کنگره عنوان کرد و افزود: شرکت درهفتمین کنگره ملی رد پای ماه برای عموم آزاد است وعلاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق ایمیل به نشانی  radepayemah97@gmail.com  و یا به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر، کوی شهید فهمیده، جنب پست مرکزی، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شوشتر، دبیرخانه هفتمین کنگره ملی شعر رد پای ماه ارسال کنند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر گفت: هر شاعر می‌تواند در هر بخش جشنواره در سبک کلاسیک و آزاد حداقل سه اثر و حداکثر پنج اثر ارسال کند. آثار ارسالی نباید قبلا در هیچ همایش، جشنواره، کنگره و... ارائه شده باشد و باید به همراه مشخصات دقیق فردی نشانی کامل پستی و تلفن تماس به دبیر خانه ارسال شوند.

انتهای پیام 

captcha