طرح «پیوند آسمانی» در زینبیه اعظم اجرا می‌شود
کد خبر: 3737912
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
همزمان با سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س)؛

طرح «پیوند آسمانی» در زینبیه اعظم اجرا می‌شود

گروه اجتماعی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح «پیوند آسمانی» برای ششمین سال پیاپی با بهره‌مندی از عواید موقوفات مرتبط با ازدواج در استان خبر داد و گفت: سال گذشته به ۲۰ نفر کمک‌هزینه ازدواج پرداخت شد.

طرح «پیوند آسمانی» در زینبیه اعظم اجرا می‌شود
به گزارش ایکنا از زنجان، طرح «پیوندآسمانی» با هدف اجرای امینانه نیات واقفان، حمایت و ترویج فرهنگ ازدواج آسان برای ششمین سال پیاپی در استان زنجان اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام جعفر جنتی با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) با قرائت خطبه عقد دو زوج جوان در ساعت 16:30 در زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان یکی از رویکردهای سازمان اوقاف را اجرای امینانه نیات واقفان براساس تاکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: از عواید این موقوفات در طرح «پیوند آسمانی» استفاده خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: طرح «پیوند آسمانی» در امامزادگان شاخص استان و با حضور مردم، خیران، مسئولان و واقفان برگزار می‌شود و پس از آن جهیزیه‌هایی که تهیه شده با حفظ کرامت، تحویل بهره‌مندان خواهد شد.
جنتی با اشاره به اینکه سال گذشته از عواید این طرح به ۲۰ نفر کمک‌هزینه زدواج پرداخت شد بیان کرد: امسال نیز بیش از ۳۰ نفر در زمره بهره‌مندان این طرح قرار می‌گیرند.
مدیرکل  اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های سازمان اوقاف ترویج موقوفات با نیات جدید و ایجاد وقف‌های مشارکتی است، تاکید کرد: همت بلند خیران و واقفان می‌تواند زمینه بهرمندی بیشتر زوج‌های جوان از مواهب این طرح را فراهم کند.
انتهای پیام
captcha