خبرنگاران حقانیت شیعه را در جهان فریاد بزنند
کد خبر: 3738008
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

خبرنگاران حقانیت شیعه را در جهان فریاد بزنند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه هیدج گفت: خبرنگاران باید با قلم خود حقانیت شیعه را در جهان فریاد بزنند.  

خبرنگاران حقانیت شیعه را در جهان فریاد بزنند
به گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام خلیل ربیعی در مراسم تقدیر از خبرنگاران که به همت مرکز نیکوکاری شهید پاسدار علی عسگری هیدج برگزار شد با خطیر ارزیابی کردن نقش خبرنگاران در برهه کنونی، اظهار کرد: دشمنان اسلام در طی دهه‌های اخیر جنگ احزابی به راه انداخته‌اند که هدفی جز براندازی کشور ندارند.
وی با بیان اینکه در طول تاریخ افراد فراوانی برای برپایی حکومت شیعه تلاش کردند، ادامه داد: بسیاری از این قیام‌ها منجر به پیروزی نشد.
امام جمعه هیدج با اشاره به اینکه اعلام رسمی حکومت شیعه در کشور مان در طول تاریخ در زمان سلطان محمد اتفاق افتاد، اظهار کرد: این حکومت نیز بعد از گذشت بیش از 30 سال نتوانست دوام بیاورد اما آثار خود را برجای گذاشت تا جایی که منجر شد شاه اسماعیل صفوی برای دومین بار در کشور اعلام حکومت شیعه کند.
وی با اشاره به اینکه با خواست خدا، یاری مردم و زحمات معمار کبیر انقلاب در قرن اخیر تلاش‌ها برای تشکیل حکومت شیعی در کشور به ثمر نشست، تصریح کرد: حکومت شیعی در کشورمان در برهه فعلی خار چشم دشمنان است تا جایی که ما شاهد تلاش دشمنان برای براندازی این نظام هستیم.
ربیعی با تاکید بر اینکه انقلاب ما حاصل خون هزاران هزار شهید گلگون کفن است که همه ما به ویژه خبرنگاران در حفاظت از آن باید به ایفای نقش بپردازند، ادامه داد: خبرنگاران باید حقانیت شیعه را در سطح جهان فریاد زنند.
امام جمعه هیدج تاکید کرد: همه ما باید در حفاظت از انقلاب کوشا باشیم زیرا اگر انقلاب زمین بخورد دشمنان اسلام اجازه سربلند کردن شیعیان را نخواهند داد.
ربیعی با بیان اینکه امپراطوری رسانه‌ای امروز عمدتا در اختیار دشمنان اسلام است، خاطر نشان کرد: دشمنان کشورمان با بهره‌گیری از این ظرفیت اقدام به راه انداختن جنگ روانی از طریق بزرگ نشان دادن مشکلات، ناکارآمد جلوه دادن مسئولان و بزرگنمایی گرانی و تورم هستند.
انتهای پیام 
captcha