اجرای طرح قرآنی «اسوه حسنه» در قم + عکس
کد خبر: 3738094
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

اجرای طرح قرآنی «اسوه حسنه» در قم + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ طرح قرآنی اسوه حسنه در شهر قم و با هدف آموزش قرآن کریم به نوجوانان از سال گذشته آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ طرح قرآنی «اسوه حسنه» در شهر قم و با محوریت نوجوانان از سال گذشته آغاز شده و تاکنون دارای خروجی‌های مطلوبی بوده که از جمله آن می‌توان به حضور بیش از ۲۰۰ نوجوان در این طرح اشاره کرد.
در این طرح، با بهره‌مندی از اساتید مجرب استان قم تلاش می‌شود تا شرایط مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای ناب قرآنی فراهم شود و با تربیت قاریانی برجسته از حیث فنی و شخصیت‌های متدیّن و انقلابی، گامی جدّی در معرفی الگوهای قرآنی به جامعه برداشته شود.
در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و جمعه هر هفته از ساعت ۱۷ الی ۲۱ این طرح در مؤسسه کریمه آل رسول(س) با حضور ۶۰ نفر از منتخبان(دوره مقدماتی ۲۰۰ نفر) برگزار می‌شود و در آن برنامه‌های متنوعی به اجرا درمی‌آید. در ادامه تصاویری از برنامه‌هایی که برای حاضران در این طرح تدارک دیده شده بارگذاری شده است.
ارائه مباحث تربیتی و آموزش مهارت‌های سبک زندگی قرآنی به صورت غیر مستقیم(تعاملی)، آموزش مباحث فنی قرائت قرآن کریم شامل صوت و لحن، تجوید و فصاحت، وقف و ابتدا و حفظ قرآن کریم و آموزش سایر دروس مورد نیاز شامل آموزش احکام شرعی، اصول اعتقادی، مفاهیم قرآن کریم، آداب تلاوت قرآن کریم و علوم قرآنی و نیز اجرای انواع برنامه‌های تفریحی و ورزشی از دیگر مباحث مطرح شده در این طرح است. در ادامه تصاویری از دوره‌های طرح اسوه حسنه بارگذاری شده است.

 

captcha