شورای شهر محل تضارب افکار و آراء است
کد خبر: 3738118
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

شورای شهر محل تضارب افکار و آراء است

گروه اجتماعی-استاندار خراسان‌شمالی شورای شهر را محل تضارب افکار و آراء دانست، گفت: در شورای شهر باید نظرات کارشناسی شده فارغ از هر نوع نگاه سیاسی ارائه شود تا بتوانند دین خود را به مردم ادا کنند.

شورای شهر محل تضارب افکار و آراء است

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا خباز، استاندار خراسان‌شمالی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد اظهارکرد:اعضای شورای شهر به هیچ عنوان نباید در تصمیمات خود جوانب سیاسی را در نظر بگیرند زیرا این موضوع یک سم مهلک محسوب می شود و همه باید تنها منافع شهر و مردم را در نظر بگیرند و در این مسیر حرکت کنند.
وی با بیان این که فعالیت‌های سیاسی باید خارج از مباحث شورای شهر باشد، افزود:اگر فعالیت‌های سیاسی در شورای شهر دخیل شود، در این صورت انسجام شورا زیر سوال خواهد رفت اما هدف اصلی شورا باید توسعه و آبادانی شهر باشد.
خباز با اشاره به سفرهای شهرستانی خود، گفت:در تمامی سفرهای شهرستانی خود بنا را در گام نخست دیدار با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داده ام زیرا آنان نمایندگان مردم هستند که به درستی از مشکلات و مسائل مردم آگاهی کامل دارند.
وی عنوان کرد: رمز موفقیت شوراهای اسلامی در انسجام و همدلی بوده که این امر مهم بین اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد کاملا مشهود است.
خبازخاطرنشان کرد:بایدهمه تمرکز خود را بر موضوع رونق اقتصادی قرار داد و در این مسیر برای تمامی سرمایه گذاران فارغ از هر نوع نگاه سیاسی و یا نژاد خاص، فرش قرمز پهن خواهم کرد و از آنان حمایت های ویژه ای خواهم داشت.

captcha