18 نفر از دانش‌آموزان ممتاز روستاهای ابهر به مشهد مقدس اعزام شدند
کد خبر: 3738208
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
به همت خیر و کار آفرین برتر کشوری،

18 نفر از دانش‌آموزان ممتاز روستاهای ابهر به مشهد مقدس اعزام شدند

گروه فرهنگی- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: به همت خیر و کار آفرین برتر کشوری 18 نفر از دانش‌آموزان ممتاز دختر روستاهای ابهر به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

18 نفر از دانش‌آموزان ممتاز روستاهای ابهر به مشهد مقدس اعزام شدندبه گزارش ایکنا، از زنجان، کریم مسگر جماعت معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر در حاشیه مراسم بدرقه این دانش‌آموزان عنوان کرد: به همت مصطفی باقرزاده خرسندی خیر و کار آفرین برتر کشوری 18 نفر از دانش‌آموزان ممتاز دختر روستاهای ابهر به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این دانش‌آموزان همراه دو مربی به این اردوی زیارتی 4 روزه در مشهد مقدس اعزام شدند، ادامه داد: کلیه هزینه‌های این اردو به مبلغ 200 میلیون ریال توسط این خیر و کارآفرین برتر کشوری تامین شده است.
این مسئول با تاکید بر اینکه این اردوها زمینه تقویت زیرساخت‌های فرهنگی دینی دانش‌آموزان و همچنین زمینه رشد و کمال آنان در ابعاد گوناگون فراهم می‌کند، اظهار کرد: اردوهای زیارتی در شکل‌گیری ارزش‌ها، باورها و گسترش فرهنگ‌ها بومی، اسلامی و دینی جوانان بسیار مهم و تاثیرگذار است.
انتهای پیام
captcha