فعالیت ۱۳۷ سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3738264
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
تقی‌زاده خبر داد:

فعالیت ۱۳۷ سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، از فعالیت ۱۳۷ سازمان مردم نهاد فعال در حوزه جوانان در استان خبر داد.

 فعالیت ۱۳۷ سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در آذربایجان‌شرقی
به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، امیر تقی‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل ورش و جوانان استان، امروز در دیدار فعالان حوزه ازدواج با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، از فعالیت ۱۳۷ سازمان مردم نهاد فعال در حوزه جوانان در استان خبر داد و گفت: تلاش شبانه روزی و همکاری‌های ثمربخش سازمان‌های مردم نهاد پیوند بین بخش دولتی و خصوصی را در قالب همدلی و همنوایی تفسیر کرده و دغدغه‌های اجتماعی را با روح خلاق و باور عمیق خود و انرژی سرشار جوانی می آمیزند و جلوه‌ای مشارکت مدنی و فعالیت خودجوش داوطلبانه را در جهت حل مشکلات اجتماعی به نمایش می‌گذارند.
 
وی با بیان اینکه فعالیت جوانان در قالب تشکل‌های مردم نهاد ضمن آماده سازی جوانان برای فعالیت‌های اجتماعی آتی در جامعه زمینه شکل گیری هویت جوانان را نیز فراهم می‌کند.
 
تقی‌زاده، با بیان اینکه در سال ۹۶ از ۶۸ طرح و ۲۸ کارگاه توانمند سازی سازمان‌های مردم نهاد جوانان حمایت مادی و معنوی صورت گرفته از افزایش تعداد و مبلغ حمایتی طرح ها و کارگاههای سمن ها در سال ۹۷ خبرداد و افزود در سال ۹۷ از ۷۸ طرح و ۵۴ کارگاه توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد برابر مصوبه شورای داوری طرح های سازمانهای مردم نهاد حمایت مالی صورت خواهد گرفت.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، مهمترین خواست سازمان‌های مردم نهاد جوانان را اعتماد به جوانان و برون سپاری اموری که به راحتی از طریق سازمان‌های مردم نهاد قابل اجراست دانست و افزود: حذف بروکراسی زاید اداری در روند فعالیت سمن‌ها می‌تواند این امر را تسریع بخشد.
 
انتهای پیام
captcha