فعالیت ۳۰ مؤسسه و خانه قرآن در بانه
کد خبر: 3738346
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

فعالیت ۳۰ مؤسسه و خانه قرآن در بانه

گروه فعالیت‌های قرآنی - کارشناس امورقرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه گفت: ۳ موسسه و ۲۷ خانه قرآن شهری و روستایی در شهرستان بانه مشغول به فعالیت قرآنی هستند.

فعالیت ۳۰ مؤسسه و خانه قرآن در شهرستان بانه

عبدالباقی عزیزی، کارشناس امورقرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: تعداد سه مؤسسه و ۲۷ خانه قرآن شهری و روستایی با مجوز اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان و نظارت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در این شهرستان فعالیت قرآنی دارند.
وی با اشاره به اینکه تشکل های قرآنی با همکاری و همیاری خیرین قرآنی این شهرستان فعالیت‌های قرآنی را برگزار می‌کنند، افزود: در این شهرستان خیرین بسیاری هستند که در زمینه تقویت و ارتقای فعالیت های قرآنی و فرهنگی مشارکت خوبی دارند.
کارشناس امورقرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه بیان کرد:مدیران و مربیان این مراکز قرآنی توانمند و دارای گواهینامه های قرآنی که در دوره های مختلف قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شرکت داشته و سابقه فعالیت قرآنی دارند.
وی عنوان کرد: در مراکز قرآنی این شهرستان تحت نظارت این اداره کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی، حفظ، صحیح خوانی، آموزش تجوید مقدماتی، احکام ویژه فقه امام شافعی(ره) و سایر فعالیت‌های جنبی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha