مؤسسه «نورالمبین» مجری برگزاری دوره‌های آموزش عمومی قرآن
کد خبر: 3738508
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

مؤسسه «نورالمبین» مجری برگزاری دوره‌های آموزش عمومی قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمبین‌ دوره‌های آموزش عمومی قرآن را در ترم تابستان برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمبین، برای قرآن‌آموزان نوجوان و بزرگسالان برنامه‌های متنوع قرآنی در حوزه آموزش عمومی قرآن را در ترم تابستان برگزار کرده است که می‌توان به برخی از آنها اشاره کرد.
یکی از دوره‌هایی که در مکان مؤسسه اجرا می‌شود، کلاس تفسیر قرآن است که طی روزهای شنبه از ساعت 8:30 تا 10 ویژه دبیران و مربیان برگزار می‌شود. در این دوره آموزشی تعداد 70 نفر حضور داشته که واثقیان ارائه مباحث را برعهده دارد.
در این راستا، دوره آموزش حفظ قرآن کریم با حضور 10 نفر از علاقه‌مندان توسط ستوده نیا از مربیان حافظ کل در روزهای سه شنبه در حال برگزاری است و در حال حاضر در مرحله حفظ یک جزء قرآن کریم قرار دارند.
همچنین دوره آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن در روزهای یکشنبه و پنجشنبه و دوره آموزشی هنر و طراحی نیز برای نوجوانان اجرا می‌شود.
مؤسسه نورالمبین برای اجرای طرح ملی 1452 با محوریت جزء سی‌ام قرآن کریم در ترم پائیز(بینه تا طارق) از قرآن‌آموزان ثبت نام می‌کند که علاقه‌مندان می‌توانند به خیابان رباط دوم، مقابل تقاطع دوم مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha