استفاده از ظرفیت روحانیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3738523
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

استفاده از ظرفیت روحانیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی

گروه اجتماعی- نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: آسیب های اجتماعی منطقه باید شناسایی و از ظرفیت روحانیون استفاده شود.

استفاده از ظرفیت روحانیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر عبادی ظهر امروز ۲۳ مرداد، در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی، کارشناسان قرآنی و پژوهشی گفت: روحانیون اصیل در جامعه آثاری از خود به جای می گذارند که نفعش به حاکمیت نیز می رسد.
وی افزود: روحانیت سطح درآمدی پایین در جامعه دارند اما کم توقع هستند و بدون هیچ هزینه ای موجب آرامش و التیام روحی جامعه می شوند.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبلیغات باید در کشور به صورت هدفمند باشد، تصریح کرد: آسیب های اجتماعی منطقه باید شناسایی و از ظرفیت روحانیون استفاده شود.
عبادی بیان کرد: روحانیت در بحث‌های قانون مداری و رعایت حال دیگران بسیار تاثیرگذار هستند و موسسات قرآنی می توانند در زمینه حقوق مدنی جامعه فعالیت داشته باشند.
وی ادامه داد: بی نظمی، اسراف و طلاق یکی از معضلات بزرگ در جامعه است و روحانیت می توانند بهترین مطالب را در بحث اسراف و تبذیر در منبرهای خود داشته باشند.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از روحانیون در جامعه جهادگونه فعالیت می کنند که این جای تقدیر دارد.

انتهای پیام

captcha