طرح تابستانه کتاب در اصفهان اجرا می‌شود
کد خبر: 3738701
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
همزمان با سراسر کشور؛

طرح تابستانه کتاب در اصفهان اجرا می‌شود

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری طرح تابستانه کتاب همزمان با سراسر کشور در اصفهان خبر داد.

طرح تابستانه کتاب در اصفهان اجرا می‌شود

اصغر مختاری در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان اظهار کرد: ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای شرکت در نهمین طرح تخفیف فصلی فروش کتاب از 21 مردادماه سال جاری در سایت خانه کتاب به نشانی www.ketab.ir آغاز شده است.
وی افزود: طرح تابستانه کتاب از 30 مردادماه سال جاری در سراسر کشور آغاز و در تهران به مدت 7 روز و در شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها به مدت 10 روز اجرا می‌شود.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: امسال در طرح تابستانه کتاب، برای کتاب‌های تألیفی 25 درصد و برای کتاب‌های ترجمه‌ای 15 درصد تخفیف پیش‌بینی شده و در این خصوص میان حوزه کودک و نوجوان و حوزه عمومی تفکیکی وجود ندارد.
مختاری اضافه کرد: سقف هر خریدار، 100 هزار تومان در قبال ارائه شماره ملی در نظر گرفته شده و قابل تفکیک در چند کتابفروشی است.
وی خاطرنشان کرد: طرح تابستانه کتاب شامل کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی و افستی نمی‌شود و فقط مخصوص کتاب‌های چاپی است، یعنی کتاب‌های گویا و سایر اقلام موجود در کتابفروشی‌ها را دربرنمی‌گیرد.
انتهای پیام

captcha