برپایی موزه‌ایی از آثار آزادگان در مسجد الغدیر دزفول + عکس
کد خبر: 3738759
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

برپایی موزه‌ایی از آثار آزادگان در مسجد الغدیر دزفول + عکس

گروه فرهنگی ـ به همت تعدادی از نوجوانان جلسات قرآن مسجد الغدیر کوی آزادگان دزفول، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور، موزه‌ای از آثار آزادگان در این مسجد برپا شده است.

برپایی موزه‌ایی از آثار آزادگان در مسجد الغدیر دزفول+ عکس

مهدی آرین‌منش، مسئول جلسه قرآن مسجد الغدیر دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری برنامه‌ای به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در این مسجد خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این مسجد در کوی آزادگان قرار دارد، نوجوانان این مسجد تلاش کردند برنامه‌ای برای تقدیر از آزادگان برگزار کنند.

وی اظهار کرد: فعالیت نوجوانان در این مسجد در قالب‌ ستادهای مختلفی مثل ستاد فرهنگ، ستاد دانش، اندیشه، اجرا و ... انجام می‌شود. یکی از اهداف ما در تشکیل این ستادها آموزش کار گروهی و مشارکتی به نوجوانان است.

آرین‌منش افزود: یکی از برنامه‌هایی که به مناسبت 26 مردادماه؛ سالروز بازگشت آزادگان به کشور در مسجد الغدیر برنامه‌ریزی و از شب گذشته 23 مردادماه آغاز شد، موزه 26 مردادماه است. در این موزه آثاری از آزادگان جمع‌آوری و به نمایش گذاشته شد. این آثار شامل نامه‌های آزادگان است که در دوره اسارت از طریق صلیب سرخ برای خانواده‌های خود می‌نوشتند، اشیاء تزیینی دست‌ساز و آلبوم عکس آنها است.

این فعال فرهنگی گفت: در کنار این موزه نمایشگاه کتابی نیز از آثار دفاع مقدس تدارک دیده شده است. علاوه بر این یک بنر ایستاده در محل موزه قرار داده شده است تا آزادگان خاطره، داستان یا جمله‌ای را برای ما به یادگار بنویسند.

به گفته آرین‌منش موزه 26 مرداد تا یکشنبه 28 مردادماه بعدازظهرها در مسجد الغدیر کوی آزادگان دایر است.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۸
0
1
با سلام و
یه خدا قوت اساسی خدمت بچه ها ی گل جلسه ی پورموسوی

انشاالله تو این مسیر همیشه موفق باشید و همیشه شاهد بازتاب فعالیت هاتون در سطح های عالی کشوری باشیم.

و من الله توفیق
محسن جیل ساز
captcha