عدم توجه به اعتقادات دینی بین جوانان زمینه‌ساز آسیب‌های اجتماعی است
کد خبر: 3738940
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷

عدم توجه به اعتقادات دینی بین جوانان زمینه‌ساز آسیب‌های اجتماعی است

گروه اجتماعی- معاون سیاسی - امنیتی استاندار کردستان گفت: امروزه اگر آمار ازدواج ‍ پایین و آمار طلاق بالا است نشان از آن دارد که نسبت به اعتقادات دینی و فرهنگسازی در بین جوانان خوب توجه نکرده‌ایم.

عدم توجه به اعتقادات دینی بین جوانان عامل آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی - امنیتی استاندار کردستان امروز، 24 مردادماه در سومین جلسه ستاد امور جوانان استان کردستان، با اشاره به اینکه باید به جوانان بیشتر بها داد، اظهار کرد: امروزه متاسفانه کمتر از نیروهای جوان و تفکر آنها استفاده می‌کنیم.
وی ضمن اشاره به اینکه در هفته جوان همه از جوانان سخن می گوییم ولی بعد از آن به آنها بی توجه هستیم، گفت: امروزه اگر آمار ازدواج ‍ پایین و آمار طلاق بالا است نشان از آن دارد که نسبت به اعتقادات دینی و فرهنگسازی در بین جوانان خوب توجه نکرده‌ایم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان ضمن اشاره به اینکه جوانان در زمان جنگ کارهای بزرگی برای حفاظت از این آب و خاک انجام داده‌اند، بیان کرد: جوانان نیروهای متخصص و کارآمدی هستند که باید به آنها اعتماد کنیم و در تصمیم گیری‌های بزرگ آنها را سهیم کنیم.
خوش اقبال به جلسه ستاد ساماندهی جوانان اشاره کرد و گفت: در این جلسات مدیران کل باید حضور پیدا کنند و اگر مدیران نمی‌توانند حضور داشته باشند یک نفر ثابت که اختیارات لازم را دارد به این ستاد به صورت ثابت معرفی کنند تا این جلسات بدون خروجی نماند.
وی اظهار کرد: هفته ازدواج بسیار مهم است و می‌خواهیم که این هفته به نحو احسن برگزار شود و نیز مسئولین برنامه ریزی صحیحی در این مورد داشته باشند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان در پایان به نقش خانواده‌ها اشاره کرد و یادآور شد: امروزه نیز خانواده‌ها نسبت به بحث طلاق بی‌توجه هستند و باید این مسئله در نگرش خانواده‌ها تغییر کند و اگر امروزه اساتید دانشگاهی و پژوهشگران پای کار نیایند نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم.
انتهای پیام

captcha