ثبت‌نام مرکز علمی کاربردی تخصصی هنر در کرج آغاز شد
کد خبر: 3739080
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

ثبت‌نام مرکز علمی کاربردی تخصصی هنر در کرج آغاز شد

گروه فرهنگی- رئیس مرکز علمی کاربردی تخصصی هنر کرج از آغاز ثبت‌نام رشته‌های هنری و فناوری اطلاعات در این مرکز خبر داد.

 

آ ثبت‌نام مرکز علمی کاربردی تخصصی هنر در کرج آغاز شدمحسن داورپناه در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: مرکز علمی کاربردی هنر جهاددانشگاهی کرج برای ترم تحصیلی مهرماه سال 97 در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد که تاریخ ثبت نام از ۲۲ مرداد لغایت ۲۸ مرداد برای کاردانی اعلام شده و زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی با بیان رشته‌های تحصیلی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در 27 کد رشته در رشته‌های گرافیک، سینما، انیمیشن، چاپ پوشاک، طراحی دوخت، معماری، فناوری اطلاعات، عکاسی، و نقاشی به این دانشگاه مراجعه کنند.
داورپناه ادامه داد: پذیرش دانشجو در رشته‌های چاپ پوشاک و طراحی دوخت در این دانشگاه برای نخستین بار صورت می‌گیرد.
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج گفت: پایین بودن مبلغ شهریه، برخورداری از وام شهریه و وام قرض الحسنه دانشجویان، فضاهای مجهز و مناسب آموزشی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی، امکان تحصیل و اشتغال به صورت همزمان امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در تمامی دانشگاه‌ها از مزایای ثبت نام در این مرکز است.
این مسئول از اعطای تخفیف شهریه در چارچوب تشویق‌های تدوین شده دانشگاه جامع علمی کاربردی سخن گفت و افزود: قابلیت تقسیط 45 درصد شهریه هر ترم طی سه قسط در همان نیمسال نیز برای دانشجویان وجود دارد و دانشجویان همچنین می‌توانند از تخفیف شهریه دوره‌های کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان البرز در مراکز آموزشی کوتاه‌مدت نیز برخوردار شوند.
وی تصریح کرد: به منظور بالا بردن مهارت‌ها و توانمندی‌های دانشجویان در نظر داریم با راه‌اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی و همچنین استارت‌آپ‌های مرتبط با رشته‌های دانشجویان، دانشجویان مستعد را به سمت راه‌اندازی تعاونی‌های فارغ‌التحصیلان و فعالیت‌های کارآفرینانه سوق دهیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس 32538855 و یا با شماره‌های 32508222، 32536469، 32538866 داخلی‌های 109 -115 تماس بگیرند و یا به نشانی این دانشگاه واقع در کرج میدان طالقانی، طالقانی شمالی، خیابان میخک، ضلع شمالی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز مراجعه کنند.
انتهای پیام./

captcha