رقابت ۴۰ قرآن‌آموز آذربایجان‌غربی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
کد خبر: 3739207
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸

رقابت ۴۰ قرآن‌آموز آذربایجان‌غربی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی – رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات‌اسلامی آذربایجان‌غربی از شرکت ۴۰ نفر در آزمون اعظای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲ نفر در بخش آقایان و ۲۸ نفر در بخش بانوان شرکت می‌کنند.

رقابت 40‌نفر در آزمون اعظای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم در آذربایجان‌غربی

سجاد جعفرزاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات‌ اسلامی آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در کشور، بیان کرد: این آزمون در این استان طی روزهای 28 و 29 مردادماه برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: مجموع ثبت نام‌کنندگان در آزمون 101 نفر است که از این تعداد 40 نفر از آقایان و بانوان طی روزهای ‌28 و 29 مردادماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. 
جعفرزاده تعداد شرکت‌کنندگان در بخش آقایان را 12 نفر و در بخش بانوان را 28 نفر عنوان کرد و افزود: ايـن آزمون‌ها حداقـل یک بار در سال و طی 4 مرحله برگزار و بـه قبول‌شدگان، مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم با امضاء مشترک رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطـاء می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات‌ اسلامی آذربایجان‌غربی درخصوص منابع آزمون‌های ارزیابی و اعظای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم خاطرنشان کرد: درک مفاهیم و حفظ قرآن و حفظ و همچنین ترجمه آیات و مفردات و تفسیر و علوم قرآنی ویژه حافظان کل منابع آزمون اعطای مدرک تخصصی هستند.
انتهای پیام

captcha