بیمارستان دندانپزشکی در همدان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3739310
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

بیمارستان دندانپزشکی در همدان راه‌اندازی می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با تأیید هیئت رئیسه این دانشگاه بیمارستان دندانپزشکی در همدان راه‌اندازی می‌شود.

بیمارستان دندانپزشکی در همدان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش ایکنا از همدان به نقل پایگاه خبری وب‌دا، محمدرضا عبادیان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: یکی از مراکز درمانی این استان به‌عنوان محل پردیس دوم دندانپزشکی پیش‌بینی شده است.
وی اضافه کرد: بیماران خاص، افراد دارای معلولیت ذهنی، بیماران ام اس و افرادی که از کشیدن و پر کردن دندان هراس دارند در این مرکز پذیرش شده و برای دریافت خدمات دندانپزشکی، برای این طیف از روش بیهوشی استفاده می‌شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی افزود: پس از تکمیل این بیمارستان، این مرکز به عنوان شعبه دوم دندانپزشکی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
عبادیان یادآوری کرد: هم اینک اورژانس دندانپزشکی در همدان وجود دارد و اگر فردی نیمه شب دچار دندان درد شود می‌تواند به این مرکز در بیمارستان قلب فرشچیان مراجعه کند.
وی با اشاره به اینکه به زودی یک مرکز درمانی دیگر به اورژانس دندانپزشکی مجهز می‌شود تا شمار این مراکز به 2 باب برسد، تأکید کرد: همدان از منظر ارائه خدمات دندانپزشکی و کیفیت کار دندان پزشکان و شمار متخصصان توانمند در این رشته جزو استان‌های در تزار بالای کشور است.
انتهای پیام

captcha