مشارکت 8232 نفر در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3739451
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

مشارکت 8232 نفر در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان‌غربی

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی از مشارکت ۸ هزار و ۲۳۲ نفر در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره نیمه اول شهریور ماه برگزار خواهد‌ شد.

مشارکت 8 هزار و 232 نفر در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان‌غربی

علی فیروز، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره از 25 اردیبهشت ماه آعاز و پس از تمدید تا 10 مردادماه در دو بخش مکتوب و الکترونیکی برای تمامی گروههای سنی برگزار گردید.

وی ادامه داد: این جشنواره به منظور ترویج سبک زندگی رضوی با معرفی 7 اثر با موضوع سیره امام رضا (ع) در 3 رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال و همچنین بخش خانوادگی برگزار شد.

فیروز بابیان اینکه 8 هزار و 232 نفر در این جشنواره شرکت نمودند، خاطرنشان کرد: یک هزار و 935 برگه نقاشی کودکان، 5 هزار و 41 برگه مکتوب بزرگسال و جوان و نوجوان و 270 برگه خانوادگی برای شرکت در هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سراسر استان گردآوری شد.

وی بااشاره به اینته 986 نفر نیز در بخش الکترونیک جشنواره شرکت کردند، تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره، نیمه اول شهریور ماه با معرفی و تقدیر از نفرات برگزیده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha