لازمه مقابله با جنگ نرم دشمن ارتقای فعالیت‌های فرهنگی است
کد خبر: 3739515
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

لازمه مقابله با جنگ نرم دشمن ارتقای فعالیت‌های فرهنگی است

گروه فرهنگی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم، لازمه مقابله با جنگ نرم را ارتقای فعالیت‌های فرهنگی دانست و افزود: دشمنان نظام اسلامی به دنبال تغییر هویت دینی و انقلابی جوانان و گرفتن امید، نشاط و انگیزه از آنان است و تنها راه مقابله با این رویارویی پنهان و پیچیده، تربیت جوانانی انقلاب به‌عنوان افسران جنگ نرم است.

لازمه مقابله با جنگ نرم دشمنان ارتقای فعالیت‌های فرهنگی است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد غلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم، یکی از عرصه‌های مهم رویارویی نظام جمهوری اسلامی با جبهه استکبار را موضوع جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: لازمه مقابله با جنگ نرم دشمنان ارتقای فعالیت‌های فرهنگی است.
وی افزود: دشمنان نظام اسلامی به دنبال تغییر هویت دینی و انقلابی جوانان، و گرفتن امید، نشاط و انگیزه از آنان است و تنها راه مقابله با این رویارویی پنهان و پیچیده، تربیت جوانانی انقلاب به‌عنوان افسران جنگ نرم است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم اظهار کرد: دشمنان همواره به دنبال توطئه برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و این دشمنی پس از پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس به شکل هجمه فرهنگی و جنگ نرم دنبال می‌شود.
حجت‌الاسلام غلامی با اشاره به اینکه هوشیاری و بصیرت جوانان لازمه مقابله با این هجمه است، ادامه داد: افزایش معنویت در جوانان و ارتباط مستمر با مساجد و مراکز فرهنگی می‌تواند این قشر را از آسیب‌های جنگ نرم مصون دارد.
وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با مهیاکردن فضای مناسب‌تر و تقویت برنامه‌های مختلف دینی و فرهنگی در مساجد جوانان و نوجوانان بیش‌ازپیش به مساجد جذب شوند.
غلامی با اشاره به جنگ نرم و جنگ فرهنگی دشمنان علیه جوانان و نوجوانان و اهمیت مقابله با آن افزود: انجام فعالیت‌های فرهنگی در مساجد سبب مقابله با جنگ نرم دشمنان می‌شود و برای ایستادگی مقابل دشمنان و نجات جوانان از خطرات فرهنگی دشمنان باید مساجد محور همه فعالیت‌ها شود.

انتهای پیام.

captcha