برگزیدگان جشنواره ملی داستان کوتاه «سقلاتون» معرفی شدند
کد خبر: 3739559
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

برگزیدگان جشنواره ملی داستان کوتاه «سقلاتون» معرفی شدند

گروه فرهنگی ـ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: برگزیدگان سومین جشنواره جایزه ملی داستان کوتاه «سقلاتون» در بخش‌های آزاد، بومی و نفت در این شهرستان معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره ملی داستان کوتاه سقلاتون معرفی شدند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیرحسین نوروزی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران روز گذشته، 27 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بخش آزاد سولماز اسعدی از تهران، امین اطمینان از خراسان و فاضله فراهانی ازتهران برگزیده شدند.
وی بیان کرد: برگزیده مرحله نهایی جایزه ملی سقلاتون گچساران (بخش بومی) مصطفی شمس از کرمان، صابر محمدی از کهگیلویه و بویراحمد و آرش محمودی از کرمانشاه است.
نوروزی تصریح کرد: در بخش نفت عباس باباعلی از تهران، صابر محمدی کهگیلویه و بویراحمد و مجتبی هژبری از خراسان برگزیده شدند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران اضافه کرد: 993 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه سومین جشنواره جایزه ملی سقلاتون ارسال شد که از این تعداد 670 اثر در بخش آزاد، 120اثر در بخش نفت و 203 اثر در بخش بومی بود.
وی بیان کرد: کار داوری آثار ارسالی به دبیرخانه سومین جایزه ملی داستان کوتاه «سقلاتون» در مرحله نخست از سوی داوران کوروش قبادی، طاهره اسکندری و کرم الله سلیمانی انجام شد.
نوروزی ابراز کرد: ابوتراب خسروی، محمدجواد جزینی و حسن بهرامی داوری نهایی این مسابقه را برعهده داشتند.
یادآور می‌شود، آیین پایانی سومین دوره جشنواره ملی سقلاتون ٣٠ مردادماه در محل باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha