توجه به دغدغه اشتغال خانواده شهدا و ايثارگران بر اساس ظرفيت‌های قانونی
کد خبر: 3739600
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

توجه به دغدغه اشتغال خانواده شهدا و ايثارگران بر اساس ظرفيت‌های قانونی

گروه فرهنگی- استاندار یزد گفت: دغدغه‌هايی از سوی خانواده شهدا و ايثارگران در زمينه‌های مختلف از جمله اشتغال طرح می‌شود که تمام دستگاه‌های اجرايی بايد بر اساس ظرفيت‌های قانونی، كميته‌ای تشكيل و نسبت به حل اين مشكل هرچه سريع‌تر اقدام شود.

دغدغه اشتغال خانواده شهدا و ايثارگران مورد توجه قرار گيرد

به گزارش ایکنا از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد عصر روز 27 مردادماه در هفتمين جلسه كارگروه تخصصي اشتغال استان با گراميداشت سالروز ورود آزادگان به ميهن اظهار کرد: انقلاب اسلامي فراز و فرودهاي زيادي را تجربه كرده و ايستادگي شهدا و مجاهدت جانبازان و ايثارگران در غلبه بر سختي ها و عبور از موانع جايگاه بسيار ارزشمندي دارد كه وظيفه داريم نسبت به حل دغدغه ها و مشكلات خانواده هاي معظم اين عزيزان با جديت تلاش كنيم.
زماني قمي افزود: دغدغه هايي از سوي خانواده شهدا و ايثارگران در زمينه هاي مختلف از جمله اشتغال طرح مي شود و با توجه به گزارشي كه از سوي اداره كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان در زمينه نيازهاي مربوط به اشتغال طرح شد، تمام دستگاه هاي اجرايي بايد بر اساس ظرفيت هاي قانوني استان، كميته اي تشكيل و نسبت به حل اين مشكل هر چه سريع تر اقدام شود.
وی تصریح كرد: فعاليت هاي خوبي از سوي بانك ها و دستگاه هاي متولي در زمينه اشتغال صورت گرفته و اميدواريم تسهيلات پرداختي و طرح هاي ارائه شده در حوزه هاي مختلف علاوه بر ايجاد شغل، رونق اقتصادي نيز به همراه داشته باشد.
علی زینی وند، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد نيز در اين جلسه گفت: پس از ارائه و دريافت تسهيلات توسط واحدهاي مورد نظر جايگاه نظارتي دستگاه هاي متولي به ويژه فرمانداران در بررسي ادامه اين جريان و پيگيري تحقق نتايج بسيار مهم و داراي اهميت است.
زيني وند ادامه داد: مديران اجرايي و نظارتي در كنار فعالان اقتصادي و افرادي كه از تسهيلات ارزان قيمت ارائه شده توسط دولت بهره مند شده اند با ارائه مشورت ها و راهنمايي براي سرعت بخشيدن به پيشبرد اهداف مي توانند بسيار موثر واقع شوند و به فعاليت اين واحدها در مسير مناسب تري كمك كنند.
وی تصریح کرد: نظارت دستگاه ها در سطوح مختلف امري ضروري است تا در ارزيابي پايان كار بتوانيم ميزان اشتغال خالص و اثرات ارائه تسهيلات به طرح هاي مختلف و توسعه واحدهاي موثر در اين ايجاد شغل را بررسي و براي شرايط پيش رو تصميم گيري نمائيم.

انتهای پیام

captcha