اعلام کرسی‌ تلاوت اذان‌گاهی شورای عالی قرآن
کد خبر: 3739618
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

اعلام کرسی‌ تلاوت اذان‌گاهی شورای عالی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ زمان برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن این هفته شورای عالی قرآن اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ دوشنبه 29 مردادماه 97، محمدحسین سبزعلی در دویست و نود و چهارمین کرسی تلاوت اذانگاهی ظهر شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهرا(س) به تلاوت آیات 31 تا آخر از سوره مبارکه نبأ و سور ضحی و انشراح خواهد پرداخت.

در صد و هشتمین کرسی تلاوت اذانگاهی موعد مغرب، پنجشنبه 1 شهریورماه 97 در مسجد جامع لویزان، مرتضی شکوری آیات 28 و 29 از سوره مبارکه فتح و سوره مبارکه حجرات آیات 1 تا 10 را تلاوت می‌کند.
همچنین یکشنبه، 28 مردادماه، علی شیرزاد در بیست و چهارمین کرسی تلاوت موعد ظهر که با همکاری خبرگزاری تسنیم در سالن اجتماعات باشگاه خبرنگاران پویا به نشانی خیابان جمالزاده شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، کوچه شیرزاد پلاک 12 برگزار خواهد شد، به تلاوت سوره مبارکه طه، آیات 99 تا 122، خواهد پرداخت.

فیلم کامل این تلاوت از سایت خبرگزاری تسنیم قابل مشاهده و دریافت است.

یادآور می‌شود، شورای عالی قرآن در حال حاضر بصورت هفتگی روزهای دوشنبه در حسینیه الزهرا(س) مجتمع امام خمینی، پنجشنبه‌ها در مسجد جامع لویزان، جمعه‌ صبح‌ها در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و یک هفته در میان روزهای یکشنبه در محل خبرگزاری تسنیم و همچنین به‌صورت ماهانه در مراکز استان‌های کشور کرسی‌های تلاوت اذانگاهی برگزار می‌کند.
در این بین همه کرسی‌های تلاوت اذانگاهی، به‌صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

انتهای پیام

captcha