ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در جهت انسجام‌بخشی خانواده باشد
کد خبر: 3739847
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در جهت انسجام‌بخشی خانواده باشد

گروه اجتماعی ــ معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد گفت: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استان در قالب‌های اجرایی همسو و مشترک به سمت سياست‌های انسجام‌بخشی و توان‌افزايی در نهاد خانواده حركت كنند.

برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در جهت انسجام‌بخشی خانواده باشد

به گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار يزد 28 مردادماه در مراسم تكريم و معارفه مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با تاکید بر ظرفيت سازی براي حضور بانوان در عرصه‌هاي مختلف و معرفي توانمندي‌ها اظهار کرد: با تكيه بر تلاش مضاعف در اين حوزه زمينه تقويت جايگاه بانوان در جامعه به شكلي ثمربخش فراهم مي‌شود.
طالبي ضمن اشاره به بسترسازي دولت تدبير و اميد در نقش آفريني بانوان گفت: نقش آموزشي و تبيين‌گري زنان در خانواده با توجه به ويژگي‌هاي عصر امروز، عنصري بنيادين و اصيل است و تداوم موفقيت اين امر نيز با آموزش زنان و مادران امكان پذير مي‌شود.
‌وی ادامه داد: بايد برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي استان در قالب‌هاي اجرایی همسو و مشترک به سمت سياست‌هاي انسجام بخشي و توان افزايي در نهاد خانواده حركت كنند و از اقدامات نمایشی و سطحی نگری در حوزه مطالبات بانوان پرهیز شود.
یادآور می‌شود در اين جلسه از تلاش‌هاي رقيه كرمانيان تقدير و با حكمي از سوي استاندار يزد فاطمه دانش يزدي به عنوان مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد معرفی شد.

انتهای پیام

captcha