برگزاری مسابقه کتابخوانی «اندیشه ستاره‌ها» در مازندران
کد خبر: 3739862
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

برگزاری مسابقه کتابخوانی «اندیشه ستاره‌ها» در مازندران

گروه معارف - مسابقه کتابخوانی اندیشه ستاره‌ها ویژه عید قربان تا غدیر از سوی معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مازندران برگزار می‌شود.

 برگزاری مسابقه کتابخوانی اندیشه ستاره‌ها در مازندران+ فیلم

به گزارش ایکنا از مازندران، مسابقه کتابخوانی اندیشه ستاره‌ها ویژه عید قربان تا غدیر با بهره گیری از منبع کتاب «قهرمان توحید» از سوی معاونت  فضای مجازی صدا و سیمای مازندران برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش علاقه‌مندان می‌توانند از طریق کانال سروش  به نشانی https://sapp.ir/mazandirib   نسخه الکترونیکی کتاب را دریاقت کنند.
همچنین برای پاسخگویی به سوالات می توانید به صفحات 120 تا 170 کتاب مراجعه کرده و عدد گزینه‌های صحیح را در قالب یک عدد 3 رقمی به ادمین کانال صدا و سیمای مرکز مازندران @mazand.irib ارسال کنند.
سوالات به شرح ذیل است؛

 سوال نخست؛ طبق حدیث پیامبر اکرم(ص) کدامیک از موارد زیر جزء عوامل موثر بر پرونده اعمال انسان پس از مرگ نیست؟1. علمی که از خود بجا بگذارد 2. فرزند صالحی که برای او دعا کند 3. اموالی که برای بازماندگان بجا بگذارد. 

سوال دوم؛ بر اساس آیه «ربنا انی اسکنت من ذریتی ... » هدف حضرت ابراهیم (ع) از اسکان هاجر و حضرت اسماعیل (ع) در کنار خانه کعبه چه بود ؟1. اقامه نماز 2. امرار معاش 3. نزدیکی به اقوام
سوال سوم؛  پس از فرمان ذبح حضرت اسماعیل (ع) توسط پروردگار، چه کسی با این فرمان مخالفت کرد ؟ 1. هاجر ( همسر حضرت ابراهیم (ع) )2. حضرت اسماعیل (ع) 3. هیچکدام مخالفت نکردند.

انتهای پیام

 

 

captcha