تالار گفتگوی سیاسی در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شود
کد خبر: 3739864
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
استاندار خراسان‌جنوبی:

تالار گفتگوی سیاسی در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شود

گروه اجتماعی ــ استاندار خراسان‌جنوبی با تاکید بر راه‌اندازی تالارهای گفتگوی سیاسی در دانشگاه‌های استان، گفت: در این تالارهای گفتگو باید با لحن محترمانه اما جدی و قاطع گفتگو صورت گیرد.

تالار گفتگوی سیاسی در خراسان‌جنوبی راه اندازی شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمد مهدی مروج الشریعه، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز 28 مرداد، در شورای اداری استان، اظهار کرد: با توجهی که دولت تدبیر و امید دارد، تمام امکانات برای رفع مشکلات کارآفرینان وجود دارد که باید ازآن استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه مدیران باید مسائل مربوط به مرکز مدیریت راهبردی افتا را دنبال کنند، افزود: مرکز افتا برای نظم دهی مناسب با رعایت حقوق تمامی اشخاص، سالم سازی فضای مناسب و تبادل اطلاعات در چارچوب خاص خود در تمام مراکز استان‌ها تشکیل خواهد شد.
استاندار خراسان‌جنوبی با تاکید بر نقد منطقی و پرهیز از نقد غیرمنصفانه، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، سی تی اسکن مرکز آتش دست نهبندان هرچه زودتر راه‌اندازی شود.
مروج الشریعه با اشاره به اینکه ایجاد نارضایتی در بین مردم و تشویق به اغتشاشات داخلی از اهداف دشمن است، افزود: دستگاههای اجرایی باید پذیرای نقد مردم بوده و به آنان رائه خدمت کنند.
وی با تاکید بر پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی، اظهار کرد: نباید تنها به توسعه زیرساختی و مسائل اقتصادی توجه کنیم.
استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه باید فرهنگ انسانی را گسترش دهیم و نسل جوان را از آسیب‌های سنگین اجتماعی دور کنیم، اظهار کرد: کارگروه‌هایی برای مسائل فرهنگی و اجتماعی در استان پیش بینی شده است.
مروج الشریعه بیان کرد: اگر جامعه از نظر مسائل فرهنگی و اجتماعی درست بنیان شده باشد تمام مسائل دیگر در حوزههای سیاسی، اقتصادی و زیرساختی قابل حل خواهد بود.
وی از مسئولان استان درخواست کرد که کمر همت را محکم ببندند و ادامه داد: با توجه به نزدیکی مهرماه، باید تکلیف اداره کل آموزش و پرورش استان تعیین شود چراکه نباید هیچ گونه حقی از دانش آموزان و اولیا ضایع شود.
استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه استانداری خراسان جنوبی با نهایت توان در برپایی کنگره شهدا تلاش خواهد کرد، تصریح کرد: تمام منابع و اعتبارات برای رصد و شناسایی کارآفرینان خوب آماده است.
مروج الشریعه با تاکید بر پیگیری مسئله اشتغال در استان، افزود: بیش از ۷۱ میلیارد تومان پرداختی از یک منبع و تنها برای اشتغال روستایی کاری بسیار ارزشمند است که در استان انجام شد.
وی با اشاره به بدعهدیهای دولت ترامپ، خاطرنشان کرد: با نقشه راهی که مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری تدوین کردهاند لازم است با هم افزایی مشکلات کشور را رفع کنیم.
استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بارها به روسای دانشگاههای استان گفته شده است که دانشجو علاقمند به فعالیت سیاسی است که باید این فعالیت صورت گیرد، افزود: اما این فعالیت سیاسی نباید از مرز خود خارج شود.
مروج الشریعه با تاکید بر راه‌اندازی تالارهای گفتگوی سیاسی در دانشگاه‌های استان، یادآور شد: در این تالارهای گفتگو باید با لحن محترمانه اما جدی و قاطع گفتگو صورت گیرد.
انتهای پیام

captcha