ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان دادگستری کرمان پایان یافت
کد خبر: 3739958
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان دادگستری کرمان پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان از پایان یافتن ششمین دوره مسابقات قرآن ‌کارکنان این مرکز ‌با حضور 432 شرکت‌کننده خبر داد.

حجت‌الاسلام اسدی، معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از کرمان، گفت: در ششمین دروه مسابقات قرآن کریم کارکنان دادگستری این استان که در مرحله استانی برگزار شد در مجموع رشته‌های کتبی و شفاهی 288 نفر به مرحله مقدماتی کشوری راه یافتند.
وی افزود: ارتقای سطح آگاهی‌های قرآنی تمامی همکاران قوه و سازمان‌های تابعه و خانواده ایشان، افزایش انگیزه میان کارکنان و خانواده‌های آنان برای تداوم آموزش قرآن کریم و شناسایی، تشویق و بهره‌مندی از توانایی توانمندی‌های نخبگان قرآنی دستگاه قضایی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات است.
دبیر ستاد برگزاری ششمین دوره مسابقات قرآن کارکنان دادگستری کرمان بیان کرد: در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات ۵۲۸ نفر از کارکنان دادگستری و سازمان‌های تابعه و خانواده‌های آنان شرکت کردند که از این تعداد ۴۳۲ نفر به مرحله استانی راه یافتند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات دررشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، حفظ موضوعی، مفاهیم واذان برگزار شد تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها 432 نفربه مدت 2 روز در دو بخش زیر ۴ تا ۱۶سال و بزرگسال با هم رقابت کردند.
حجت‌الاسلام اسدی گفت: شرکت‌کنندگان در مرحله استانی ۲۶۸ نفر از دادگستری ،۱۵۰ نفر از اداره زندان‌ها، ۹ نفر از اداره ثبت اسناد، ۱ نفر از تعزیرات حکومتی، ۳ نفر از سازمان قضایی نیروهای مسلح و ۱ نفر از اداره‌کل پزشکی قانونی استان کرمان بودند که از این تعداد ۲۸۸ نفر به مسابقات کشوری راه یافتند.
معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان اظهار کرد: مرحله مقدماتی کشوری این مسابقات آبان‌ماه سال جاری در کرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha