برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت در یاسوج
کد خبر: 3739964
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت در یاسوج

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برپایی مراسم بزرگداشت شهدای دولت در یاسوج خبر داد.

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دولت در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 28 مردادماه در نشست ستاد بزرگداشت هشتم شهریور، اظهار کرد: امروز سالگرد کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ است و آمریکا با مصدق که رابطه خوبی داشت، خیانت کرد. مصدق موشک، سپاه، هسته‌ای و ولایت فقیه نداشت اما آمریکا برعلیه او کودتا کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آمریکا دنبال نوکر و سلطه بر کشورها و تسلط بر منابع آنها است، اضافه کرد: آمریکا کشور ترکیه را هم تحریم کرده! آیا ترکیه هم موشک و سپاه دارد؟ آنها حتی با اسرائیل هم دوست هستند اما آمریکا چون دنبال نوکر هست این کشور را هم تحریم کرد.
‌خاضع با اشاره به اینکه آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده، عنوان کرد: دشمنی آمریکا با ایران از گذشته تاکنون بوده و استکبار همواره در تلاش برای مقابله با نظام و انقلاب بوده است.
وی در خصوص خروج استکبار جهانی از برجام، عنوان کرد: نباید عده‌ای مطرح کنند که خروج آمریکا از برجام به دلیل فعالیت‌های موشکی ایران بوده، آمریکا به دلیل خوی استکباری که داشت از برجام خارج شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به 8 شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و افزود: شهدای دولت الگویی برای مدیران جامعه اسلامی هستند و مسئولان ما باید ساده‌زیستی را از آنها بیاموزند.
‌خاضع یادآور شد: مراسم گرامیداشت شهدای دولت امسال، روز 7 شهریورماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha