دیدار رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با مراجع، علما، روسای دانشگاه‌های عراق
کد خبر: 3740087
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

دیدار رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با مراجع، علما، روسای دانشگاه‌های عراق

گروه دانشگاه ــ رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی که در پی دعوت دانشگاه‌های عراق به این کشور سفر کرده و دیدار‌ها و رایزنی‌هایی با مراجع، علما، روسای دانشگاه‌ها و شخصیت‌های دینی و علمی عراق خواهد داشت و ضمن معرفی دانشگاه مذاهب اسلامی به تشریح فعالیت‌ها، وظایف رسالت‌های دانشگاه با رویکرد تقریبی پرداخته و زمینه همکاری‌های دانشگاهی و علمی را با مراکز علمی و دانشگاهی این کشور بررسی خواهد کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین مختاری در روز اول این سفر با آیت‌الله سید محمد سعید حکیم از مراجع عظام دینی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
آیت‌الله حکیم در این دیدار ابتدا ضمن استماع گزارش ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی در ایران با اهداف و فعالیت‌های این دانشگاه آشنا شد و گفت: گفت‌وگوی دینی باید بدون توهین و تندروی باشد.

مختاری در جریان سفر به کشور عراق با مسئولان دانشگاه اسلامی دیدار و گفت‌گو کرد. در این دیدار زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه آموزشی و پژوهشی و...، تبادل دانشجو و فرصت‌های مطالعاتی بررسی شد.

دانشگاه اسلامی عراق دارای دانشکده‌های فنی، علوم انسانی و... بوده و دو شعبه در شهر‌های مختلف عراق دارد.

اهدای جایزه سالانه نوآوری نظریه جهانی عراق به رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی

در جریان دیدار رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با مسئولان دانشگاه اسلامی جایزه سالانه «نوآوری نظریه جهانی» عراق توسط دکتر تمیمی، دبیر علمی این جایزه به وی اهداء شد.

انتهای پیام
captcha